AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Kjent en mann i noen år nå, i våres hadde vi sex for første gang, det hendte etter en fuktig kveld på byen. Jeg har hatt ett godt øye til han i lang tid, men siden han har samboer og barn har jeg aldri prøvd meg. Men så havnet vi altså i senga etter en bytur. Jeg fikk melding noen dager etterpå at han ville se meg mer. Han spurte meg om vi ikke kunne finne på noe sammen. Jeg sa at det hadde jeg lyst til. Etter noen dager fikk jeg melding av at han ikke kunne pågrunn av at han har samboer og barn. Jeg ble såklart lei meg, men forsto han og situasjonen og tenkte at det var best slik. Vi snakket ikke noe mere om det som hadde skjedd når vi så hverandre i ander sammenhenger. Det gikk noen uker og så en kvekd fikk jeg en melding av han hvor han lurte på om jeg ville komme over på middag og en flaske vin. Jeg takket ja. Vi hadde en veldig hyggelig kveld, og vi hadde sex igjen. Vi meldte hver dag og han inviterte meg ennå en gang hjem til han. Og sånn har vi holdt på noen ganger. Sist gang sa han til meg at jeg ikke måtte bli forelsket i han. Han sa også at han var blitt betatt av meg, og at vi ikke skulle holde på så mye lenger før han kom til å bli forelsket. Fikk så en melding senere på kvelden hvor han takket for fine stunder med meg og at jeg er en flott dame. Jeg ble såklart lei meg, for jeg har jo fått følelser, men det har jeg ikke fortalt han. Vi ses flere ganger i uken i andre hverdagslige sammenhenger. men det har ikke vært noe flørting eller noe mere mellom oss, men han gir meg feks jakka si når jeg fryser, og han sier at han ofte tenker på meg. Han er også veldig gentleman ig henter ting for meg og passer på meg på en måte. Han sa også etter første gang vi hadde hatt sex at jeg ikke kunne forvente noe av han og at han elsket samboeren sin og aldri ville gått fra hun pågrunn av barna de har sammen, så han har vært klar på dette hele tiden. Jeg har sagt at jeg er ineforstått med det, men så har jeg jo klart å få følelser da. Trodde jeg ikke skulle få det, men det har jeg altså klart. Men jeg lurer så på om han faktisk liker meg litt eller bryr seg om meg? Hva tenker dere ut ifra det jeg har skrevet her? Anonymkode: e0db1...523
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Han holder deg på gress. Du er spenningen han trenger i et ellers a4 familieliv å bil mest sansynlig ikke bli noe mer. Anonymkode: 23afc...755 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han holder deg på gress. Du er spenningen han trenger i et ellers a4 familieliv å bil mest sansynlig ikke bli noe mer. Anonymkode: 23afc...755 Vi har avsluttet og kommer ikke til å ha sex igjen mest sansynlig. Men han er fortsatt veldig grei og omtenksom mot meg. Anonymkode: e0db1...523
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har avsluttet og kommer ikke til å ha sex igjen mest sansynlig. Men han er fortsatt veldig grei og omtenksom mot meg. Anonymkode: e0db1...523 Det kan godt være, men må han oppføre seg som en idiot selv om det ikke ville blitt mer da? Anonymkode: 23afc...755
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt være, men må han oppføre seg som en idiot selv om det ikke ville blitt mer da? Anonymkode: 23afc...755 Huh? TS Anonymkode: e0db1...523
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 TS her, han har også sagt tidligere når vi møttes at vi ikke trengte å ha sex, det holdt å bare ligge inntil meg. Anonymkode: e0db1...523
Gjest gjest17 Skrevet 13. desember 2016 #7 Skrevet 13. desember 2016 Hvorfor?? Hvorfor velger du å innlate deg med en som har samboer og barn?? Nei, han kommer ikke til å forlate dem for deg.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #8 Skrevet 13. desember 2016 Hvorfor dveler du ved dette? Han har jo avsluttet det hele. Han kunne knapt vært tydeligere. Ettersom dere må treffe hverandre vil han selvsagt holde det sivilisert og være grei mot deg. Anonymkode: b6d6f...9df 4
Saphyria Skrevet 13. desember 2016 #9 Skrevet 13. desember 2016 Hvilken rolle spiller det om fyren bryr seg om deg eller ikkje? Han er ein drittsekk, og nå er han nok "snill" og "omtenksom" mot deg for at du ikkje skal bli sint på han og fortelle dama hans om at dere to har pult i huset hennes. Move on, slutzilla. 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #10 Skrevet 13. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huh? TS Anonymkode: e0db1...523 Du sier at han er grei og omtenksom selv om dere ikke har sex mer, så jeg spør; skulle han liksom oppført seg som en idiot bare fordi dere ikke har sex? Må da være greit å være hyggelig fordiom? Anonymkode: 23afc...755 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #11 Skrevet 13. desember 2016 2 minutter siden, Saphyria skrev: Hvilken rolle spiller det om fyren bryr seg om deg eller ikkje? Han er ein drittsekk, og nå er han nok "snill" og "omtenksom" mot deg for at du ikkje skal bli sint på han og fortelle dama hans om at dere to har pult i huset hennes. Move on, slutzilla. I hennes 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor dveler du ved dette? Han har jo avsluttet det hele. Han kunne knapt vært tydeligere. Ettersom dere må treffe hverandre vil han selvsagt holde det sivilisert og være grei mot deg. Anonymkode: b6d6f...9df Fordi jeg er forelsket i fyren, derfor. Har vært det lenge. Før vi lå sammen. Anonymkode: e0db1...523
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #12 Skrevet 13. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier at han er grei og omtenksom selv om dere ikke har sex mer, så jeg spør; skulle han liksom oppført seg som en idiot bare fordi dere ikke har sex? Må da være greit å være hyggelig fordiom? Anonymkode: 23afc...755 Jo, men veldig hyggelig. Mer enn han var før vi hadde sex. Anonymkode: e0db1...523
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #13 Skrevet 13. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, men veldig hyggelig. Mer enn han var før vi hadde sex. Anonymkode: e0db1...523 Selvsagt, det ville jo vært langt mer ukomfortabelt om han var frekk nå som dere har hatt dere. Og han har mer å tape. Anonymkode: b6d6f...9df
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #14 Skrevet 13. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, men veldig hyggelig. Mer enn han var før vi hadde sex. Anonymkode: e0db1...523 Sikkert fordi du ikke skal begynne å bitche om det å ende opp med å fortelle samboeren hans det. Anonymkode: 23afc...755 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #15 Skrevet 13. desember 2016 Dere har rett. Jeg hadde bare ett lite håp om at han kanskje brydde seg litt og likte meg litt ihvertfall. Vondt å ha følelser for noen som kanskje ikke bryr seg om du eksisterer eller ikke.. Anonymkode: e0db1...523
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #16 Skrevet 13. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere har rett. Jeg hadde bare ett lite håp om at han kanskje brydde seg litt og likte meg litt ihvertfall. Vondt å ha følelser for noen som kanskje ikke bryr seg om du eksisterer eller ikke.. Anonymkode: e0db1...523 Han bryr seg nok, men han kommer ikke til å forlate samboeren sin. Å her må du bare pakke inn følelsene dine for han å gå tilbake til hvordan ting var før. Anonymkode: 23afc...755 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #17 Skrevet 13. desember 2016 Du bør ta ansvar selv. En ting er at han er en dust som holder på slik bak dama, men du VET at han har dame, så du burde jo i hvert fall ikke holde på slik du har gjort :S Anonymkode: a3d9a...1ff 2
Lee Jones Skrevet 13. desember 2016 #18 Skrevet 13. desember 2016 Du kan prøve å sette ekteskapskontrakter på dagsorden. Skap en endring i Norge slik at en mann kan være gift med flere koner. Eller hørt med han om et åpent forhold mellom han og kona kan være et alternativ. Det er jo ganske mange norske kvinner som tydeligvis har en preferanse for gifte menn.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #19 Skrevet 13. desember 2016 Har ikke preferanse for gifte menn, men det er jo ikke så unormalt å forelske seg i noen som er opptatt. Ganske sansynlig at en person har flere som er forelsket i seg. Ville vært rart om ikke. Alle som har vært forelsket vet hvor intenst det kan være og man gjør ting man ikke burde. Jeg vet at å ha et forhold til en gift mann er galt, men samtidig så ser jeg det ikke, eller jeg bryr meg ikke om konen fordi jeg er forelsket. Det er sterke følelser, og nei, jeg klarer ikke styre de. Anonymkode: e0db1...523
Gjest gjest17 Skrevet 13. desember 2016 #20 Skrevet 13. desember 2016 (endret) På 13.12.2016 den 19.08, AnonymBruker skrev: . Endret 18. desember 2016 av Kiselle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå