Gå til innhold

Hvordan skille seg ut så han velger deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange er nettop kommet på datemarkedet etter forhold. Endel har brukt litt tid etter forholdet tok slutt.  Når en treffer en på en dateside hvor han sier at det føles rart å være der men er på tide. Han er sjarmerende men alikevel usikker. What to do?

Anonymkode: 459de...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hæ? Er det sånn at du har truffet en sjarmerende fyr på en nettdatingside, men du er usikker på om du vil møte ham i virkeligheten? Eller er han usikker på om han vil møte deg? Eller er dere bare usikre på om dere vil være på nettdating i det hele tatt? Du må nok være litt mer konkret her for at vi skal kunne komme med råd. :)

Endret av Sidsel
  • Liker 2
Skrevet

Nei nei.. Han har vært singel et halvtår og synes det er litt rart og være påcen dateside som er forståelig men usikker på om han vil gå på date eller bare sende litt meld og se . Menhar fått tilbakemelding om at det er hyggelug å prate med meg. Hva skal jeg gjøre for å ikke bare bli en av mange?

Skrevet

Jeg tror ikke menn får så mye respons på nettdatingsider at det der er noe issue. Bare konsentrer deg om å bli bedre kjent med ham, finn ut om han er snill og omtenksom og ellers en bra fyr, så får du se om du vil møte ham når han en dag finner ut at han vil møte deg.

Skrevet

Takk for svar, men han svarte ikke på den siste meld min, har lest den. Men er han intressert svarer han nok  før eller siden

Skrevet

Tror nok gutter får litt respons de og.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange er nettop kommet på datemarkedet etter forhold. Endel har brukt litt tid etter forholdet tok slutt.  Når en treffer en på en dateside hvor han sier at det føles rart å være der men er på tide. Han er sjarmerende men alikevel usikker. What to do?

Ta det helt rolig, og ta alt som det kommer. Dersom han er interessert så viser han det med at dere har dialog og kontakt. Det skal flyte begge veier :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...