Gå til innhold

Jeg bikker snart 21 uten å ha hatt forhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart 21, uten å ha hatt et forhold før. Hvor møter jeg jenter som er kjæreste-materiale?

Anonymkode: 8bf49...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en billig bar på en tirsdags ettermiddag? 

Skrevet

Du kan jo starte å spørre om DU selv er kjærestemateriale..

Anonymkode: e1f10...10a

• Liker 7
Skrevet

21år??? du kommer til å ende opp alene rip

Anonymkode: 944c1...10b

Skrevet

Jeg er jente og bikket 23,5 år før jeg fikk min første kjæreste og hadde sex for første gang. Slapp av. Gå ut å møt mennesker. Kjærestematerial kommer sjelden på døren og banker på.

Anonymkode: f3b95...9ab

• Liker 1
Skrevet

Match, tinder, sukker er eit greit sted å starte dersom det ikkje fins noe tilgjengelig i byen du bor i.

Begynn med ein eller fleire hobbyer som det fins eit miljø rundt. Tren på treningssenter. Spør venner om de har noen søte, single venninner.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir snart 21, uten å ha hatt et forhold før. Hvor møter jeg jenter som er kjæreste-materiale?

Amatør!

Kom tilbake når du er dobbelt så gammel.

21 år er jo ingenting. :)

Anonymkode: 0d96a...40c

• Liker 3
Skrevet

Er slettes ikke unormalt det, det kommer når du minst venter det. 

Anonymkode: 94da2...493

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst er ikke 21 noen krise i denne sammenheng. Det er tjukt av folk som henger etter på intime relasjoner uten at de har noe som helst lavere verdi. (kanskje er det verre med de av oss som blir helt ødelagt av seriemonogamiets rullebånd). Fokuser på det du kan gjøre noe med, og det er de positive tiltak. Nettdating? Sosiale arenaer og nettverk? Hvem kjenner du, hvordan kan du møte nye? Bruk dem. Det virker! 

Skrevet

Jeg er 28 og har fortsatt ikke hatt forhold. Om du ønsker et forhold må du gå inn for det. Du må ta det du vil ha her i verden. Ingenting er gratis. Som mann er det forventet av deg å gjøre alt arbeidet. Sjekke, flørte, invitere på date og sengekos når den tid kommer. Hardt arbeid for en sjenert, men ikke sikt for høyt. Gjerne 2-3 år ned. Og gjør deg sosialt tilgjengelig. Gå på fester, meld deg inn i studentgrupper, prat med folk i klassen, DNT singelturer, kollokviegrupper, Røde Kors.

Skrevet

du må bli sosial, gå på byen , utesteder, hobbyer, kansje du møter noen :)eller over nett . mye sjekkesteder.

Anonymkode: 23c74...5b4

Skrevet

Jeg er selv en jente som snart bikker 20 som aldri har vært i forhold, men nå har jeg heller aldri aktivt lett etter kjærester heller. Dersom du ønsker å finne noen så vil jeg anbefale å gå ut i helgene for å sjekke opp jenter, men selv er jeg ikke i det miljøet :) 

Anonymkode: 40c80...cd6

Skrevet
På 13.12.2016 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Du er fortsatt ung ;) , Du kan se etter på datingforum på nettet.... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 21 år da jeg møtte min mann. Han er fire år eldre. Ingen av oss hadde vært sammen med noen før vi møtte hverandre. Vi ble raskt kjærester, forlovet, og giftet oss. Snart er det ti år siden vi ble kjærester. Vi møttes gjennom en dating-side på Internett, så jeg vil anbefale deg det. :) Det viktigste er nesten at du er klar over hvordan du ønsker at partneren din skal være, og at du er tro mot deg selv. :)

Anonymkode: dfd94...14f

• Liker 1
Gjest RealWildOne
Skrevet
På 13.12.2016 den 17.15, amativeReflection skrev:

På en billig bar på en tirsdags ettermiddag? 

Er ikke det en nød-løsning om hormon-nivået er skyhøyt over det normale og man må lette litt på trykket?

For all del, har vært på billige barer og hatt med meg noen derfra jeg også, men ikke det man anbefaler en som trolig vil noe mer med ei.

Skrevet

mange triste svar her som var helt unødvendig. bare for å erte eller provosere. please slå av pcen om dere har så jevlig problemer med dere selv...

til TS. er mange som er i den alderen og aldrig hatt kjæreste som ikke er noe i veien med i det hele tatt...jeg har en kompis på 23 som er attraktiv , morsom, ser bra ut , har verdier og har ganske bra draget på damene...han stiller seg selv det spørsmålet...hvorfor han ikke har fått dame enda. vet også om flere i min vennegjeng på samme alder...aldrig hatt dame....

det er ikke noe å stresse over. det kommer når det kommer. i mellomtiden nytt singellivet :)

vil anbefale deg og ta turer på byn og være ekstra sosial med venner. treffer mange pene damer på byn, fest og gjennom bekjente :)

Skrevet

Jeg er jente, 24 år, og har aldri vært i et forhold. Har bare blitt sånn, har aldri aktivt lett etter noen og har heller bare aldri "tilfeldigvis" funnet noen jeg kunne tenke meg å være i et forhold med. Jeg har møtt gutter som har likt meg som jeg gjerne har syntes har vært søte eller morsomme, men som har hatt sider ved seg selv som jeg har funnet såpass uattraktivt at jeg aldri gikk inn i et forhold med noen av dem.

Anonymkode: f50c5...74c

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente, 24 år, og har aldri vært i et forhold. Har bare blitt sånn, har aldri aktivt lett etter noen og har heller bare aldri "tilfeldigvis" funnet noen jeg kunne tenke meg å være i et forhold med. Jeg har møtt gutter som har likt meg som jeg gjerne har syntes har vært søte eller morsomme, men som har hatt sider ved seg selv som jeg har funnet såpass uattraktivt at jeg aldri gikk inn i et forhold med noen av dem.

Anonymkode: f50c5...74c

Da har du også for høye krav. Du har virkelig aldri truffet noen du kunne se for deg å bli kjæreste med? Kun dealbreakere? Dæven. 

Skrevet
13 minutter siden, Arcturus skrev:

Da har du også for høye krav. Du har virkelig aldri truffet noen du kunne se for deg å bli kjæreste med? Kun dealbreakere? Dæven. 

Er ikke AB som du siterte, men forhold for meg ikke ikke spesielt viktig og dersom fyren "ikke er verdt det" så har jeg ikke lyst til å prøve å inngå et forhold. Skal jeg ha kjæreste så må det være mr. perfect, men jeg klarer meg helt fint alene.
Dersom jeg aktivt søket etter kjæreste så måtte jeg nok lempet på kravene selvsagt :) 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke AB som du siterte, men forhold for meg ikke ikke spesielt viktig og dersom fyren "ikke er verdt det" så har jeg ikke lyst til å prøve å inngå et forhold. Skal jeg ha kjæreste så må det være mr. perfect, men jeg klarer meg helt fint alene.
Dersom jeg aktivt søket etter kjæreste så måtte jeg nok lempet på kravene selvsagt :) 

Det er selvsagt Helt legitimt. Ingen må ha kjæreste. Det er jo ikke et krav for å kunne delta i samfunnet. Likevel er det viktig for folk. De aller fleste, tør jeg påstå. Det bør heller ikke bli sånn at man skal være redd for å innrømme at vi trenger noen. Jeg er helt ærlig på det selv. Jeg klarer meg ikke alene. Jeg er ikke bygget for det. Heldigvis har jeg kjæreste, bless her soul for å holde ut med meg. Livet mitt har mest mening når jeg kan dele det med noen jeg elsker. Det er vel ingen som ber deg om å være kjæreste med noen du ikke liker, men hvordan vet du at det er mr perfekt før du prøver? Min soleklare erfaring fra livet er at man ikke kan se uttapå hvem som er det mennesket som får deg til å falle hodestups. Det syns ikke før det går lang tid ofte. Kjærlighet har flere trinn, du vet ikke alt før det har gått noen år med tett samliv faktisk. Og da må du prøve først. Hvis en smal sak står i veien for å la deg finne ut hva som ligger bak masken tør jeg påstå du har for høye krav. Det er først og fremst trist for din egen del! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...