Gå til innhold

Folk som maser etter flere bilder av deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som er ekstremt ufotogen. På 99 av 100 bilder ser jeg helt snål ut. Og dette vet jeg godt, fordi venner har påpekt det.

Og ikke bare venner, men også menn jeg har fått kontakt med på nett. "kanskje ikke det fineste bildet jeg har sett av deg men, he he!"

Jeg har valgt ut et lite knippe med bilder av meg selv som jeg har på tinder. Det er bilder som jeg er fornøyd med og som jeg har jobbet hardt med å få til å se fint ut. Typ tatt 200 bilder av meg selv og valgt ut det jeg ser mest normal ut på.

Alikevel så maser mannfolkene om at de vil se flere bilder av meg. De vil se close up ansiktsbilder hvor jeg ser rett inn i kamera.

Dette er sånne bilder som jeg virkelig hater. Sånn passbilde aktig...det blir aldri noe fint på meg. Har prøvd, men jeg ser helt jævlig ut. 

Og da lurer jeg på....sånne menn som etter å ha sett 5-6 bilder av deg fremdeles maser om fler bilder.. Er det noe vits i å gi etter for sånne? Selv ser jeg ofte litt forbi utseende og legger mye mer vekt på en fin personlighet. Jeg maser aldri om bilder, og jeg blir så utrolig lei meg når en mann jeg liker begynner å mase om flere bilder..... Hva tenker dere?

Anonymkode: 4d630...3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp et dyrere kamera og få noen som kan bruke de ttil å ta bilde?

Jeg ser mye bedre ut hvis jeg tar bilde av meg selv med speilrefleksen enn hvis jeg tar med et dårlig kamera.

Lys er også viktig, og at kamera ikke er for nært ansiktet.

Det er jo helt vanlig at man ikke vil bli lurt av gamle eller urepresentative bilder.

• Liker 1
Skrevet

Noen menn er redd for at damer tar bilder i "heldige" vinkler slik at de ser slankere ut enn de er virkeligheten, så kanskje de egentlig hinter etter å se helkroppsbilder? 

Og hva slags mannfolk er det du skriver med på nett forresten? Som sier at det ikke er det fineste bildet de har sett? Hva i alle dager, tenker jeg. Det er ganske frekt. 

Anonymkode: 4254e...fba

• Liker 1
Skrevet

Har selv spurt jenter om flere bilder men har da vært pga bildene vedkommende har ikke "viser nok". Vi menn er dessverre godt vant til at mange jenter "jukser" på bildene. 

Det vil i praksis si: Kun ansiktsbilder = Jenta er sannsynligvis ganske svær

Ser ikke i kamera eller solbriller på alle = Jenta skjeler sannsynligvis etc. 

Så tror nok disse mennene først og fremst er mistenkelige om du "skjuler" noe. Har man bilder hvor man klart ser ansiktet samt et helfigurbilde så skjønner jeg derimot ikke hvorfor de skal ha flere. 

Skjønner tanken med å gå etter personlighet osv men kommer nok ikke bort ifra at de fleste menn inkl let selv et veldig visuelle av oss

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som er ekstremt ufotogen. På 99 av 100 bilder ser jeg helt snål ut. Og dette vet jeg godt, fordi venner har påpekt det.

Og ikke bare venner, men også menn jeg har fått kontakt med på nett. "kanskje ikke det fineste bildet jeg har sett av deg men, he he!"

Jeg har valgt ut et lite knippe med bilder av meg selv som jeg har på tinder. Det er bilder som jeg er fornøyd med og som jeg har jobbet hardt med å få til å se fint ut. Typ tatt 200 bilder av meg selv og valgt ut det jeg ser mest normal ut på.

Alikevel så maser mannfolkene om at de vil se flere bilder av meg. De vil se close up ansiktsbilder hvor jeg ser rett inn i kamera.

Dette er sånne bilder som jeg virkelig hater. Sånn passbilde aktig...det blir aldri noe fint på meg. Har prøvd, men jeg ser helt jævlig ut. 

Og da lurer jeg på....sånne menn som etter å ha sett 5-6 bilder av deg fremdeles maser om fler bilder.. Er det noe vits i å gi etter for sånne? Selv ser jeg ofte litt forbi utseende og legger mye mer vekt på en fin personlighet. Jeg maser aldri om bilder, og jeg blir så utrolig lei meg når en mann jeg liker begynner å mase om flere bilder..... Hva tenker dere?

Hadde aldri sendt mange bilder av meg selv til ukjente mannfolk. Hva skal de med de? Hadde kuttet ut kontakten og gått videre til en som ikke maser sånn.

Anonymkode: 2e501...6ab

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke masing. Jeg er ikke redd for å sende bilder av meg selv, for jeg er vant til at bildene mine er ganske godt likt hos alle på nettet. Men det som jeg har problemer med er dersom en mann spør om å prate telefon. Da får jeg panikk. Og da trekker jeg meg. Jeg har telefonfobi innen dating desverre. 

Endret av JenniferA
Skrevet

Ikke la deg lure. De "groomer" deg. 

Først vil da ha bilder av ansiktet ditt, så kroppen din, så et bilde i undertøyet og så videre. Til slutt sitter du i saksa og de presser deg for grovere og grovere bilder.

Kutt de ut tvert med en gang, så sparer du deg for mye trøbbel.

Anonymkode: 79afb...b64

• Liker 8
Skrevet

Nei, det er nok ikke noe vits. Så sant du har valgt et greit utvalg. (Har du bilde i helfigur? Mange menn er livredd for tjukke damer...) Selv har jeg kun opplevd dette i forbindelse med ren sexdating, ikke på tinder og denslags. Uansett gav det meg en dårlig feeling, så jeg brøyt kontakten.  

Anonymkode: c724b...fde

• Liker 1
Skrevet

Hvilke bilder er disse 6 bildene da? Er bildene identiske?

Min erfaring fra Sukker og Tinder er at dersom noen begynner å mase om bilder, så kommer de til å fortsette å mase etter flere, og etterhvert, gjerne mer lettkledde. De vil jo bare se mer av deg, og dette er et kompliment, må vite :):):) Og man trenger virkelig ikke å poste lite representative bilder for å oppleve bildemas fra enkelte. Maset fra disse hadde kommet om man så hadde 100 bilder fra ulike vinkler på profilen sin. 

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, Rubus skrev:

Har selv spurt jenter om flere bilder men har da vært pga bildene vedkommende har ikke "viser nok". Vi menn er dessverre godt vant til at mange jenter "jukser" på bildene. 

Det vil i praksis si: Kun ansiktsbilder = Jenta er sannsynligvis ganske svær

Ser ikke i kamera eller solbriller på alle = Jenta skjeler sannsynligvis etc. 

Så tror nok disse mennene først og fremst er mistenkelige om du "skjuler" noe. Har man bilder hvor man klart ser ansiktet samt et helfigurbilde så skjønner jeg derimot ikke hvorfor de skal ha flere. 

Skjønner tanken med å gå etter personlighet osv men kommer nok ikke bort ifra at de fleste menn inkl let selv et veldig visuelle av oss

Og da er man vel inne på at dette ikke er menn for TS uansett :) 

Har selv aldri blitt mast på om bilder, og jeg har kun ansiktsbilde. Kun ett eneste faktisk, og jeg sender heller ingen selfier. Bare å se etter de rette mannfolkene, så finner man de som bryr seg om deg, og ikke leter etter skavanker før man i det hele tatt har møttes. :) 

Anonymkode: 69ce1...f57

• Liker 2
Skrevet

Jeg maser om bilder av menn jeg syns er kjekk

Anonymkode: fe7e7...28f

Skrevet
38 minutter siden, Søgni skrev:

Hvilke bilder er disse 6 bildene da? Er bildene identiske?

Min erfaring fra Sukker og Tinder er at dersom noen begynner å mase om bilder, så kommer de til å fortsette å mase etter flere, og etterhvert, gjerne mer lettkledde. De vil jo bare se mer av deg, og dette er et kompliment, må vite :):):) Og man trenger virkelig ikke å poste lite representative bilder for å oppleve bildemas fra enkelte. Maset fra disse hadde kommet om man så hadde 100 bilder fra ulike vinkler på profilen sin. 

Så sant! :skratte:Har blitt mast på av menn som har sett meg i levende live og som jeg har på Facebook hvor det er nok av bilder å se. I tillegg har de jo møtt meg. Vil fortsatt ha bilde! :skratte:

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sant! :skratte:Har blitt mast på av menn som har sett meg i levende live og som jeg har på Facebook hvor det er nok av bilder å se. I tillegg har de jo møtt meg. Vil fortsatt ha bilde! :skratte:

Kanskje de vil ha bilder av noe på deg som du ikke tidligere har postet.

Anonymkode: 2396e...8c4

Skrevet (endret)

Er ikke noe galt i å ønske å se representative bilder. Da er det verre med de som ikke ønsker å vise fordi de er redd for å bli avvist. Det å være ekstremt nøye med hvilke vinkler og lysforhold man bruker er jo akkurat det samme som å bruke 10 år gamle bilder, osv.  Har man ikke lyst til å vise vanlige selfies av seg selv så er det jo fordi man har jukset med bildene man har lagt ut tidligere. Det er frekt gjort og man kaster jo bort andres tid. 

Hele poenget med bilder mister jo funksjonen om de ikke skal være representative. 

Endret av Summers
  • Liker 2
Skrevet

TS: hvis du ønsker en mann som ikke velger kun etter utseendet så er Tinder helt feil sted.

Anonymkode: 77a5a...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...