AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 For noen år siden brukte jeg en ansiktsskrubb som en hellig gral omtrent, det var virkelig den beste skrubben jeg noensinne har brukt. Den hadde masse små skrubbekuler som faktisk fjernet all den døde huden, selv på leppene - i dusjen! Huden min ble babymyk etterpå. Så har det seg sånn at jeg ikke husker navnet på den, for jeg har som sagt ikke brukt den på mange år (og jeg husker selvfølgelig ikke navnet). Jeg husker at jeg måtte bestille den fra amazon, men selvfølgelig husker jeg ikke brukernavnet på amazon så jeg måtte opprette ny bruker... (derfor kan jeg heller ikke se tidligere ordre). Det er en veldig rosa tube, nesten hot pink om det gir mening. Den har selskapets navn. Det er ikke den til Neutrogena (som kommer opp på google søk etter "hot pink face scrub"). Jeg aner ikke om dere vet hvem jeg snakker om, for merket var ikke så kjent tror jeg, og man måtte jo bestille fra USA. Men det er verdt et forsøk... Anonymkode: 9fd53...d58
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 JEG FANT DEN! Beklager for unødvendig opprettelse av tråd. Den gjemte seg langt bak i ordrelisten min! :D Yay! Nå skal jeg bestille Anonymkode: 9fd53...d58 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Hvilken var det? Anonymkode: 39319...452 2
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilken var det? Anonymkode: 39319...452 Ja, nå er jeg også nysgjerrig Babymyk hud er ikke å si nei til.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken var det? Anonymkode: 39319...452 31 minutter siden, BabyBlue skrev: Ja, nå er jeg også nysgjerrig Babymyk hud er ikke å si nei til. Jeg fant dessverre ut at de som laget den har sluttet å produsere nettopp den jeg likte så godt. Den finnes fremdeles på amazon, men da må jeg punge ut 90 dollar for å få den sendt til Norge... FML Det var denne: https://www.amazon.com/gp/product/B002066F2Y/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JHT1U3QMO9EG Men hvis du ser på ModelCo sin hjemmeside, så har de en fullstendig endret ansiktsskrubb, og vet ikke om dette er samme forumulering. Den jeg linket til er den jeg brukte, og den.. var.. best. Jeg kødder ikke! Den fjernet ALL død hud. Jeg har prøvd utallige ansiktsskrubber i ettertid som har vært aaalt for milde, nesten uten skrubbekorn. TS Anonymkode: 9fd53...d58
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant dessverre ut at de som laget den har sluttet å produsere nettopp den jeg likte så godt. Den finnes fremdeles på amazon, men da må jeg punge ut 90 dollar for å få den sendt til Norge... FML Det var denne: https://www.amazon.com/gp/product/B002066F2Y/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JHT1U3QMO9EG Men hvis du ser på ModelCo sin hjemmeside, så har de en fullstendig endret ansiktsskrubb, og vet ikke om dette er samme forumulering. Den jeg linket til er den jeg brukte, og den.. var.. best. Jeg kødder ikke! Den fjernet ALL død hud. Jeg har prøvd utallige ansiktsskrubber i ettertid som har vært aaalt for milde, nesten uten skrubbekorn. TS Anonymkode: 9fd53...d58 Jeg fant jeg en link fra australia med bilde av skrubben, tror du det er rett? Du kan jo høre med selgeren om det er den samme som på amazon linken. http://www.ebay.com/itm/BNIB-MODEL-CO-FACE-OFF-SMOOTHING-FACE-SCRUB-125ml-FACIAL-POLISH-/262346592143?hash=item3d15134f8f:g:cswAAOSwpIdW8G5~ HER er det også en link, litt billigere tror jeg
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 7 timer siden, BabyBlue skrev: Jeg fant jeg en link fra australia med bilde av skrubben, tror du det er rett? Du kan jo høre med selgeren om det er den samme som på amazon linken. http://www.ebay.com/itm/BNIB-MODEL-CO-FACE-OFF-SMOOTHING-FACE-SCRUB-125ml-FACIAL-POLISH-/262346592143?hash=item3d15134f8f:g:cswAAOSwpIdW8G5~ HER er det også en link, litt billigere tror jeg Oi, wow! Den første så lovende ut Så snilt av deg! Selv om shipping kostet litt, så er det langt fra 90 dollar! Haha, tenk å betale over 700 kr for en ansiktsskrubb... Nå ble jeg super glad!!! :D Wohooo, nå kan jeg endelig få den babymyke huden jeg har savnet såå mye! :D (hvis det er ekte da, men den ser jo autentisk ut, og selgeren har jo veldig bra gjennomsnitt så jeg velger å stole på det) ååh, nå ble jeg skikkelig glad :D TS Anonymkode: 9fd53...d58
Gjest BabyBlue Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 På 14.12.2016 den 1.55, AnonymBruker skrev: Oi, wow! Den første så lovende ut Så snilt av deg! Selv om shipping kostet litt, så er det langt fra 90 dollar! Haha, tenk å betale over 700 kr for en ansiktsskrubb... Nå ble jeg super glad!!! :D Wohooo, nå kan jeg endelig få den babymyke huden jeg har savnet såå mye! :D (hvis det er ekte da, men den ser jo autentisk ut, og selgeren har jo veldig bra gjennomsnitt så jeg velger å stole på det) ååh, nå ble jeg skikkelig glad :D TS Anonymkode: 9fd53...d58 Så bra :D Jeg håper det er rett produkt og at det er en skikkelig selger. Gi beskjed om den er slik du husker, jeg er veldig interessert i skrubber som gjør jobben skikkelig ^^
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 På 15.12.2016 den 17.51, BabyBlue skrev: Så bra :D Jeg håper det er rett produkt og at det er en skikkelig selger. Gi beskjed om den er slik du husker, jeg er veldig interessert i skrubber som gjør jobben skikkelig ^^ Selgeren virket autentisk, så det blir spennende å se om produktet lever opp til min egen hype Jeg husker bare at den føltes som sand på ansiktet, og at den fjernet all død hud (derav "tøffheten" i skrubben, den er nok ikke for de mer sensitiv hud). Skal absolutt si i fra Anonymkode: 9fd53...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå