Sniglå Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256712 Jeg synes oppriktig synd på Ann Kristin fra Bill. mrk bryllup. Tenk om det hadde vært meg? Jeg mener, hun har blitt kritisert til de grader fordi hun virker tørr og kjedelig osv, og så er hun i realiteten IKKE det... huff, sier jeg bare. En blomst til henne fra meg: :blomst_opp:
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 men hun viste jo hva hun meldte seg på. Det samme skjedde jo med hun i fjor og Ann.- Kristin hadde iverfall fordelen av og se på i fjor- allikevel valgte hun selv!! og melde seg på
Sniglå Skrevet 30. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2004 Sant det, det er ikke bare bare å melde seg på slike ting! Men samtidig så sier hun jo også at hun måtte overtales og jeg tror ikke at det var slik hun hadde trodd det skulle bli! For jeg er enig med mange andre at det VAR kjedelig å se på! Synes bare litt synd på henne jeg... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Dette er vel kanskje noe hun burde tenkt på FØR hun meldte seg på, man vet hva man begir seg utpå.
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 .. man vet hva man begir seg utpå. Det er vel nettop det som er poenget - man vet egentlig ikke hva man begir seg ut på. Ting blir fremstilt svært annerledes på TV enn det som er virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå