Gå til innhold

vinterdress reima

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Det er jo så masse salg på vinterdresser nå og i januar spesielt. Minste her har bursdag i februar og blir to år i februar 2018. Vurderer å kjøpe en reima dresser på salg til henne. Hvilken str ville dere bestilt i? 92? Reima er jo litt romslig. Når på året pleier de å begynne å bruke vinterdress?  Vet jo at det kommer ann på temperatur, men ca... ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjøpt 92 (hvis barnet har normal størrelse).

jeg kjøper alltid både Reima parkdresser og vinterdresser på salg! 

Anonymkode: 91bbe...fb7

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville kjøpt 92 (hvis barnet har normal størrelse).

jeg kjøper alltid både Reima parkdresser og vinterdresser på salg! 

Anonymkode: 91bbe...fb7

Så du går ut ifra den størrelsen barnet bruker i innetøy?  :-) han er normal i størrelse, men ganske slank. Normal lengde da :-) parkdress er til vår og høst sant?  Anbefaler du reima da?

Skrevet

Vår lange snart 3-åring har akkurat vokst ut av sin vinterdress i str 92. Kan nok fremdeles bruke den i nøden. Anbefaler veldig Reima parkdress til vår og høst. Har med vannsøyle 15000, i Bergen, aldri vært våt! 

Skrevet

Vi har og februarbarn som blir 3 nå. I fjor brukte vi 92. I år er det for lite ogvi bruker 98 :)

Skrevet
2 timer siden, Mistymya skrev:

Vi har og februarbarn som blir 3 nå. I fjor brukte vi 92. I år er det for lite ogvi bruker 98 :)

Da satser jeg på det. 

Skrevet

Ville kjøpt str 92 til en på 2 år, 98 til en treåring og 104 til en på fire. De er litt romslige synes jeg. Bruker 104 til jenta mi på 4. Det holder lenge :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...