AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Jeg er stolt av fremgangen i samfunnet vårt; det blir stadig større fokus på dyrevelferd, og mange velger å slutte og spise kjøtt, eller så spiser de kjøtt i svært moderate mengder. Selv spiser jeg kjøtt, men kjenner at jeg gjerne kunne spist mindre av det! Dette er et fantastisk tiltak for alle vegetarianere, som i skjul har kanskje siklet på det deilige pinnekjøttet som ligger rundt i butikkene om dagen? Eller som bare ikke vil spise sau og lam. Her har dere eget pinnekjøtt! Bjørkepinnekjøtt, til vegetarianere. Ligger faktisk ofte rett ved siden av animalsk pinnekjøtt, så det er lett å finne det. Anonymkode: 44838...3a2 8
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Skulle dette være morsomt, eller noe
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Fantastisk! Endelig kan jeg invitere veggisvenninnen til jul! Anonymkode: 7b61d...a71 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Vegetarianere spiser ikke tre i likhet med at "kjøttetende" ikke spiser knokler Men alle kan ta feil Anonymkode: 3a37a...590 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Bedre med kjøtt;) Anonymkode: 39fac...32b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 På 13.12.2016 den 15.22, Loki Laufeyson skrev: Skulle dette være morsomt, eller noe Jeg lo for en gangs skyld .... Jeg ler ikke ofte av ting. Rolling on the FLOOR laughing my azz off...... Jeg ser altså for meg at jeg lager mat... og inviterer en veggis på besøk, og viser stolt min nye oppdagelse.. bjørkepinnekjøtt. Reaksjonen.. den beste :D Hvis personen går 5 på da riktignok, men jeg er flink til å spille dum og å være naturlig med det i tillegg. Ler inni meg når personen kommer til det punktet hvor de "wtf?" og jeg bare surrer rundt og later som ingenting. til slutt klarer jeg ikke å holde meg lenger.. Anonymkode: 7b61d...a71 1
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Jeg skjønner meg ikke på mange vegetarianere altså. Kjøtt? Nei, det skal de ikke spise, men etterligninger, det vil de ha! Hva er poenget med å spise noe som minner om kjøtt i utseende og smak, når de sloss sånn for at det skal bli slutt på kjøttspising?? Og det samme med de som ikke vil spise sukker, men sukkererstatninger, det sal de ha, og lager alt mulig slik at det ser ut som det ordinære produktet. Nei. Jeg melder meg ut av alt det styret. Det blir ikke juksepinnekjøtt på meg eller lignende juks. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 3 minutter siden, Kiselle skrev: Jeg skjønner meg ikke på mange vegetarianere altså. Kjøtt? Nei, det skal de ikke spise, men etterligninger, det vil de ha! Hva er poenget med å spise noe som minner om kjøtt i utseende og smak, når de sloss sånn for at det skal bli slutt på kjøttspising?? Og det samme med de som ikke vil spise sukker, men sukkererstatninger, det sal de ha, og lager alt mulig slik at det ser ut som det ordinære produktet. Nei. Jeg melder meg ut av alt det styret. Det blir ikke juksepinnekjøtt på meg eller lignende juks. .. Jeg tror du bør lese hovedinnlegget en gang til. Anonymkode: 05008...888 1
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: .. Jeg tror du bør lese hovedinnlegget en gang til. Anonymkode: 05008...888 Jeg vet at HI er kødd, men allikevel syns jeg at vegetarprodukter som ligner på kjøtt er helt hull i hodet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 17 minutter siden, Kiselle skrev: Jeg skjønner meg ikke på mange vegetarianere altså. Kjøtt? Nei, det skal de ikke spise, men etterligninger, det vil de ha! Hva er poenget med å spise noe som minner om kjøtt i utseende og smak, når de sloss sånn for at det skal bli slutt på kjøttspising?? Det er ikke rart i det hele tatt. Om noen av de liker smaken av kjøtt, men orker ikke spise dyr fordi de syns det er fælt, så er det ikke rart at etterligninger kan friste. Det er jo det å spise dyr som er problemet. Kompisen min som er veggis hadde syntes det var ok å spise labdyrket kjøtt da det ikke ville innebære noe lidelse eller død hos dyr Anonymkode: b5fad...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #13 Skrevet 18. desember 2016 10 timer siden, Kiselle skrev: Jeg skjønner meg ikke på mange vegetarianere altså. Kjøtt? Nei, det skal de ikke spise, men etterligninger, det vil de ha! Hva er poenget med å spise noe som minner om kjøtt i utseende og smak, når de sloss sånn for at det skal bli slutt på kjøttspising?? Og det samme med de som ikke vil spise sukker, men sukkererstatninger, det sal de ha, og lager alt mulig slik at det ser ut som det ordinære produktet. Nei. Jeg melder meg ut av alt det styret. Det blir ikke juksepinnekjøtt på meg eller lignende juks. Vegetarianere spiser ikke kjøtt grunnet et etisk valg, ikke på grunn av smak. Kjøtterstatninger er greie å ha dersom man savner smaken av kjøtt, men ikke har lyst til å spise det. De aller fleste vegetarianere spiser riktignok ikke kjøtterstatning daglig... Dem som holder seg unna sukker gjør det på grunn av diett Anonymkode: 3a37a...590 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #14 Skrevet 30. desember 2016 På 17.12.2016 den 23.58, Gjest gjest17 skrev: Jeg vet at HI er kødd, men allikevel syns jeg at vegetarprodukter som ligner på kjøtt er helt hull i hodet. Åh, men da kan vi like gjerne kutte ut fuskepels. Det er jo fake. Anonymkode: 7b61d...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå