AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Jeg liker tanken på å gi bøker videre etter å ha lest dem, i steden for at de skal fylle opp huset mitt. Jeg vet at det finnes en liten "bibliotek"-boks utenfor Antikvariatet der man kan sette fra seg eller ta med seg bøker, det er også en liten kurv inne på Baklandet Skydsstastion der det går an å gjøre det samme. Og så var det et skap på bibliotekskafeen, men nå er den jo lagt ned Så spørsmålet er egentlig HVOR i Trondheim er det mulig å gjøre dette? Er det noen som vet om flere bokbyttesteder i Trondheim? Anonymkode: fb0e2...f49
Frida Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker tanken på å gi bøker videre etter å ha lest dem, i steden for at de skal fylle opp huset mitt. Jeg vet at det finnes en liten "bibliotek"-boks utenfor Antikvariatet der man kan sette fra seg eller ta med seg bøker, det er også en liten kurv inne på Baklandet Skydsstastion der det går an å gjøre det samme. Og så var det et skap på bibliotekskafeen, men nå er den jo lagt ned Så spørsmålet er egentlig HVOR i Trondheim er det mulig å gjøre dette? Er det noen som vet om flere bokbyttesteder i Trondheim? Anonymkode: fb0e2...f49 Mormors stuer? Fant en gammel tråd (2010), men godt mulig denne gjengen bare møttes der. Men synes å huske at det lå bøker der, kanskje andre som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå