Gå til innhold

Kafe/restaurant med toalett på Oslo City/Oslo S/Byporten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et rart spørsmål, men på KG kan man få svar på det meste :fnise:

Jeg hater å betale for å bruke offentlige toalett(er nok litt gjerrig, og jeg liker ikke offentlige toaletter så godt til å begynne med). Dessuten blir det en slik overgang at det uansett passer med en kaffe og litt mat når jeg stopper. Jeg har forstått at mange av spisestedene på Oslo S/Oslo City/Byporten ikke har toaletter, men hvilke har? Pluss hvis de er rene og i god stand :P

Anonymkode: f9e3b...cf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egon på Byporten har eget toalett. Utover det tror jeg du må bruke toalettene på Byporten eller Oslo S. Dersom du har issues med dette anbefaler jeg toalettene på Byporten. Inngang helt nede ved inngangen til Scandic (ved hovedinngangen). De vaskes ofte. Jeg går ALDRI på toalettene på Oslo City! :kvalm:

Skrevet

Takk for svar! Så dette er et sånn betal-toalett? Er det ikke toaletter hos noen Starbucks eller noe annet akkurat rundt her? 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

McDonaldsene i Olso sentrum har toalett med kode, som står på kvitteringen.

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater å betale for å bruke offentlige toalett(er nok litt gjerrig, og jeg liker ikke offentlige toaletter så godt til å begynne med). Dessuten blir det en slik overgang at det uansett passer med en kaffe og litt mat når jeg stopper. Jeg har forstått at mange av spisestedene på Oslo S/Oslo City/Byporten ikke har toaletter, men hvilke har? Pluss hvis de er rene og i god stand :P

Er det lov å ta med Gunerius? Det er jo ikke langt unna stedene du ramser opp :PEspresso House på Gunerius skal ha eget toalett og like over gata er det en McDonalds som har toalett. :) 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Så dette er et sånn betal-toalett? Er det ikke toaletter hos noen Starbucks eller noe annet akkurat rundt her? 

Starbucks på Oslo City ligger like ved toalettet, så der koster det jo ti kroner for å gå på ekkelt toalett :P 

Skrevet

Toalettene på Royal Gastropub i Østbanehallen har vært helt greit de gangene jeg har vært der.  Man må ha en kode for å komme inn der, den står på kvitteringen eller man får den av personalet. 

Skrevet

Bare sånn i tilfelle: Toalettet i øverste etasje på Oslo City (ved Clas Ohlson) er litt bortgjemt og ikke mye besøkt og var veldig rent og ordentlig da jeg var der sist. Pluss for at man kan betale de ti kronene enkelt med mobilen også..

Anonymkode: bf7ed...e77

Skrevet
På 13.12.2016 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Oslo Plaza har toaletter du gratis kan gå inn å bruke. PÅ Egon må du vel ha en kode for å komme inn på do.

Skrevet
På 13.12.2016 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Oslo Sentralbanestasjon, Egon :). Der har de toalett utifra hva jeg husker :) 

Skrevet
På 13.12.2016 den 18.01, AnonymBruker skrev:

Det koster da ikke mer enn noen få kroner

Anonymkode: e6753...e2b

Skrevet

Østbanehallen har spisesteder med fine toaletter. Lykke til :) 

Anonymkode: 58a22...805

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...