AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Hei! Arbeider med en oppgave nå og trenger noen gode argumenter jeg kan drøfte! Oppgava er som følger: Drøft på kva måtar Knut Hamsuns roman Sult og Sigbjørn Obstfelders dikt «Jeg ser» markerte noko nytt i norsk prosa og lyrikk. Legg vekt på form og innhald, og suppler diskusjonen med illustrerande døme frå tekstane. Anonymkode: 37bf7...79f
Gjest WeirdAlien Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Har du lest Sult og Jeg ser da?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Anonymkode: 37bf7...79f Hva forventer du som svar? En ferdig oppgavebesvarelse? Kom heller med dine egne argumenter og spør om de er gode/relevante. Anonymkode: 525dc...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Arbeider med en oppgave nå og trenger noen gode argumenter jeg kan drøfte! Oppgava er som følger: Drøft på kva måtar Knut Hamsuns roman Sult og Sigbjørn Obstfelders dikt «Jeg ser» markerte noko nytt i norsk prosa og lyrikk. Legg vekt på form og innhald, og suppler diskusjonen med illustrerande døme frå tekstane. Anonymkode: 37bf7...79f På hvilket nivå studerer du? Dette er ikke en veldig komplisert oppgave hvis du har lest tekstene og kan litt litteraturhistorie. Begge tekstene har modernistiske preg, både innhold og form- skriv om det. Anonymkode: d996e...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå