Chihiro Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 Hei på dere, jeg vurderer å kjøpe noe treningstøy til min kjære til jul. Han trener mye (på treningssenter) og stort sett i bomulls t-skjorter. Når han er ferdig er disse t-skjortene kliss våte, nesten så de kan vris opp. Litt ekkelt, og kaldt... Så jeg tenkte på sånt treningstøy (hovedsakelig t-skjorter) som "puster", det må da være en grei julegave til den treningsnarkomane (kan evt være gave fra hans svigermor ). Men før jeg begir meg ut i jungelen av sportsbutikker og salgskåte butikkansatte, hva skal jeg se etter? Hva slags materiale er dette laget av? Heter stoffet noe spesielt? Er det noen merker som er "best"? Hvilken prisklasse ligger dette på? Håper noen av dere har peilig på dette, selv er jeg ganske grønn (klarer meg stort sett med bomullstopper fra HM) Hilsen Chihiro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg liker å trene i microfibertskjortene fra Nike og andre lignende merker. Disse puster, og man blir ikke klissvåt og fuktig. Tskjortene fra Nike er merket med "dri-fit" om de er av denne typen. Prisene er jeg ikke helt sikker på, tror en tskjorte ligger på 150-200kr, men det skal jeg ikke si helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 30. november 2004 #3 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis du finner t-skjorter i tekno-materiale til 150-200, er du god De fleste koster, så vidt jeg vet, ca 300 (og oppover). SATS har masse flott treningstøy. Den største ulempen med teknofibre, er at de tar opp i seg lukt og blir luktende surt etter en tid (selv etter vask). Da skal eddik i skyllevannet hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå