AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Hvorfor har vi store porer i ansiktet? Er det de store porene hud ormen legger seg? Er plaget med hudormer, trenger tips Anonymkode: 6c0ac...d93
bamsemums63 Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Jeg leste nylig at det viktigste en kan gjøre er å rense huden godt morgen og kveld, og at en spesielt bør styre unna slike sterke kremer som hevder å bli kvitt hudormene. Jeg har hudormer selv, og har aldri blitt bedre av å vaske huden ofte, men har også prøvd noen av de kremene uten at det har hjulpet...
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 3 timer siden, bamsemums63 skrev: Jeg leste nylig at det viktigste en kan gjøre er å rense huden godt morgen og kveld, og at en spesielt bør styre unna slike sterke kremer som hevder å bli kvitt hudormene. Jeg har hudormer selv, og har aldri blitt bedre av å vaske huden ofte, men har også prøvd noen av de kremene uten at det har hjulpet... Rense huden med hva da? Anonymkode: 6c0ac...d93
bamsemums63 Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Bare vann.. Det viktigste skal visstnok være å ha god hygiene. Det er derfor det ikke er anbefalt å kneppe ut hudormene, det kan tilføre bakterier og irriterer huden.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Denne såpen er veldig god mot sorte prikker! http://www.klairs.no/Klairs-Produkter/Gentle-Black-Sugar-Charcoa-Soap Anonymkode: 461d1...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå