Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du spilt det?  Hva synes du? :)

Selv liker jeg det egentlig ganske godt, men samtidig sliter jeg med det at det tar så lang tid å komme seg videre innimellom :P Jeg er ikke den flinkeste til å se løsninger, så ender opp med å bli irritert til slutt, og ender opp med å finne en walkthrough for å i det hele tatt klare å komme litt videre - og ofte ragequit om jeg ikke får det til :skratte:Og med manglende tålmodighet er ikke Trico den letteste å ha med å gjøre alltid heller :P

Men herregud så fin Trico er! Og detaljene i pels og alt mulig rart :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 12/13/2016 den 4.42, Titania skrev:

Har du spilt det?  Hva synes du? :)

Selv liker jeg det egentlig ganske godt, men samtidig sliter jeg med det at det tar så lang tid å komme seg videre innimellom :P Jeg er ikke den flinkeste til å se løsninger, så ender opp med å bli irritert til slutt, og ender opp med å finne en walkthrough for å i det hele tatt klare å komme litt videre - og ofte ragequit om jeg ikke får det til :skratte:Og med manglende tålmodighet er ikke Trico den letteste å ha med å gjøre alltid heller :P

Men herregud så fin Trico er! Og detaljene i pels og alt mulig rart :D

Bra spill, men kamera og langt under 30 fps gjør at spillet taper seg. Jeg kjøper ikke en ps4 pro for å greie å kjøre spillet i 30fps locked med 1080p.

Anonymkode: 30e88...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...