Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jeg har masse cellulitter på rumpa og lårene. Finnes det noe effektiv behandling mot det?

Anonymkode: 6a869...11d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på..

Anonymkode: e9f5c...e3a

Skrevet

eneste jeg har hørt er at trening hjelper.. og kansje sånne behandlinger man kan ta på behandlingsted? for og stramme inn huden .. usikker men

Anonymkode: c6c8f...b5f

Skrevet

Dessverre har de fleste av oss cellulitter og jeg tror det er umulig å få dem helt bort, men de kan reduseres med trening og vektnedgang. Men om du er normalvektig så anbefaler jeg selvfølgelig ikke å gå ned i vekt. 

Skrevet

Kutt ut sukker, koffein, mettet fett, salt og hormonell prevensjon + trene mye. 

• Liker 1
Skrevet

Kopping hjelper veldig godt på cellulitter. Billig er det også da du gjør det selv hjemme med en silikon kopp. Jeg snakker da om kopping massasje, ikke kinesisk kopping. Du kan også gjøre massasjen i salong men aller best er det å gjøre det hjemme da du kan gjøre det hver dag. 

Trening er også viktig.

Anonymkode: 563f8...c07

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kopping hjelper veldig godt på cellulitter. Billig er det også da du gjør det selv hjemme med en silikon kopp. Jeg snakker da om kopping massasje, ikke kinesisk kopping. Du kan også gjøre massasjen i salong men aller best er det å gjøre det hjemme da du kan gjøre det hver dag. 

Trening er også viktig.

Anonymkode: 563f8...c07

Hei :) Hvor kjøper du slike kopper? 

Anonymkode: c0fea...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...