Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For et par dager siden kom samboer hjem og sa at årets julebord var en helg ett eller annet sted med jobben..

Jeg fikk fullstendig panikk, ble stum, nummen, følelsesløs og redd..

Hvorfor... jo fordi en av de kvinnlige kollegaene er ei dame han har rotet med tidligere. Jeg har møtte denne dama, og hun viste helt tydelig ovenfor meg hva hun mente. Vennene mine som jeg var sammen med da reagerte også tvert og det uten at jeg hadde sagt noe som helst.

Jeg er simpelten livredd for denne helgen han skal bort.....

For jeg vet at han ikke ville hatt samvittighet til å holde noe skjult om det skulle skje noe, og jeg er ganska utilgivbar om det så gjelder bare et kyss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kaaanskje du burde snakke med HAN om det....? :)

Skrevet

Man må da stole på den man er sammen med, ellers kan ikke forholdet være mye verddt?

Skrevet

For jeg vet at han ikke ville hatt samvittighet til å holde noe skjult om det skulle skje noe

Om det er sånn så har du vel ikke så mye å frykte har du vel..?

Snakk med ham da og fortelle at du føler deg usikker.

Gjest Jente 27
Skrevet

Jeg har som regel i mitt forhold at vi snakker om ALT til begge er trygge på at vi forstår hverandre. Det er eneste krav jeg stiller. Vi snakker sammen til vi har en løsning som fungerer. Det er alfa og omega i et forhold. Så gå hjem og prat med han..vær helt ærlig....

Gjest John Doe
Skrevet

Ja..her hørtes det ut som det var trygghet og ærlighet i forholdet. Lar du han gå på jobb alene også?

Tror du lager en storm i et eggeglass uten noen grunn. Snakk med han...så enkelt er det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager at jeg skrev dette innlegget. Har nok formulert meg helt feil. Skulle kanskje forklart mye annet her... Det er ikke så lett og snakke med han.

Kanskje jeg bare skal finne meg et annet sted og bo, gjøre slutt på det... Tror det er det beste...

Han egner seg nok best alene uansett.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Beklager at jeg skrev dette innlegget. Har nok formulert meg helt feil. Skulle kanskje forklart mye annet her... Det er ikke så lett og snakke med han.

Kanskje jeg bare skal finne meg et annet sted og bo, gjøre slutt på det... Tror det er det beste...

Han egner seg nok best alene uansett.....

Hm-Ikke beklag at du skrev innelgget, det er ikke så lett og gi råd utifra den infoen du skrev :-)

Kan du ikke fortelle litt mer da, så kanskje vi kan bidra med noen bedre råd :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan forstå deg..

Har selv kjæreste som jobber med en x, som han har etter min mening litt mye kontakt med privat. Telefoner, sms, mailer, besøk osv. Når de skal ha firmafest, reiser de alltid bort for helgen..

OK. Jeg vet jeg må stole på ham.. Men likevel kjenner jeg det knyte seg i magen.

Og dette har vel litt med at jeg jobber et sted med masse ansatte. Har vært må mange firmafester, turer sammen med kollegaer. Og jeg må si jeg er rystet. Tror mange, mange, mange av de som sitter hjemme og sier "hjelpe meg, man må da stole på hverandre" har hatt rimelig god grunn til ikke å stole på sine partnere. Det er engangsopplegg, faste opplegg som gjentar seg fest etter fest år etter år. Men like fullt sitter deres kjærester, samboere, koner og menn uvitende, og stoler blindt på sine kjære, mens kollegaer er fullt klar over at de kn.... rundt som kaniner.

Skal på julebord neste helg. Og jeg kan garantere allerede nå at vi er mange som atter en gang blir vitne til utroskap..

Har vært der selv også i et tidligere forhold, så jeg er ikke prektigere enn andre.

Det jeg vil si er at det er helt naturlig at man noen ganger kan føler seg usikker på sin partner. Jeg har lært gjennom livet at om jeg vil aldri så mye, så kan man ikke stole 100% på noen. Man skal ikke ta noen for gitt og få skylapper. For er det utroskap på gang, så er det i 99% av tilfellene partneren som vet det sist, om han i det hele tatt får vite det..

Gjest gjestegjest
Skrevet

Har han rota med henne etter at dere ble sammen, eller før? Sånt har jo også litt å si... Hvis han tar mer hensyn til egne kjipe lyster enn til deg og hva som sårer deg bør du selvsagt ikke finne deg i det. Men da hjelper det ikke å nekte han å gå på julebord - enten må du kunne stole på han også i slike situasjoner, eller så får du ta konsekvensene av at han er dust, og gå. Virker uansett som om det plager deg å tenke på dette, så ta det opp med han. Men at han må få lov til å omgåes evt ekser i jobbsammenheng - vel, så urettferdig er faktisk verden :)

Skrevet

Høres ut som om dere allerede har et forferdelig forhold.uten kommunikasjon og ærlighet. Gjør dere begge en kjempetjeneste og bryt ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner frykten din, men du må enten stole på han eller bryte ut av forholdet. Det kommer nok flere slike anledninger senere også, og du kan ikke bli hysterisk hver gang, det vil "kvele" han.

Men snakk gjerne med han før han reiser og si hva du er redd for, og hva du kommer til å godta og ikke.

Skrevet

Dette må du jo fortelle ham!!

Kanskje han til og med lar vær å dra, når han hører hvor vondt du får av tanken på dette. Og når han i tillegg har rotet med en av kollegaene sine, bør han vel kanskje forstå din bekymring?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke hør på alle som som antyder at du er den rare her... Om han allerede har rotet med en kollega så skjønner jeg deg godt! Snakk med han og si at du er engstelig, gjør som jeg gjorde, ta et valg om du kan stole på han - fortell han om valget. Og om du har valgt å stole på han så gjør det!

Min mann vet at jeg har valgt å se bortifra hans lille glipp og at jeg stoler på han, men han vet også at om noe skjer igjen så er det slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...