AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Hei! Jeg fryser lett, og har god erfaring med ullsinglet under vanlige hverdagsklær. Men nå må jeg ha nye, og i stedet for å leite i blinde, så spør jeg her først! Kriterier: - Nøytrale farger, som svart,hvit,grå eller naturtoner. - Bør klø minst mulig (jeg tolererer mer enn mange gjør, men ønsker ikke å gå med en maurtue på kroppen heller). - Kvalitet som holder mer enn 2 vask uten å miste passformen totalt. Særlig viktig fordi jeg bruker disse under andre klær. Pris er i utgangspunktet ikke et kriterie, overnevnte er viktigere. Takk på forhånd! Anonymkode: 8c347...8a2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 We singlet på Apotek 1 er veldig bra. Klør ikke og varmer bra. Litt stor i størrelsen bare. Anonymkode: 218de...893
Kelsier Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Pierre Robert har singleter i ull og silke-miks som ikke klør. Jeg kjøpte min på salg under Black Friday, så vet ikke helt hvordan den holder seg etter vask ennå. Pierre Robert har ikke strålende kvalitet, men det er hvertfall et mulig alternativ.
kanelsnurr Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Har veldig god erfaring med Calida sine i ull og silke. Holder godt vask etter vask. De er riktignok ganske dyre da. Greit å være obs på at de er litt store i størrelsen, hvis du kjøper på nett. Ellers har Janus et "undermerke" som heter Iris. De har også gode singletter i ull og silke. Bra kvalitet det og, men ikke helt like gode som Calida synes jeg...
Fredsmegleren Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Pierre Robert mener jeg at mine er fra
*Maja* Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 Pierre Robert sine er gode. Jeg kjøpte like greit singlet for barn, jeg. Er lita, så da passer 150-160 godt.
Gjest EkteMannen Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 På 12/13/2016 den 0.42, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg fryser lett, og har god erfaring med ullsinglet under vanlige hverdagsklær. Men nå må jeg ha nye, og i stedet for å leite i blinde, så spør jeg her først! Kriterier: - Nøytrale farger, som svart,hvit,grå eller naturtoner. - Bør klø minst mulig (jeg tolererer mer enn mange gjør, men ønsker ikke å gå med en maurtue på kroppen heller). - Kvalitet som holder mer enn 2 vask uten å miste passformen totalt. Særlig viktig fordi jeg bruker disse under andre klær. Pris er i utgangspunktet ikke et kriterie, overnevnte er viktigere. Takk på forhånd! Anonymkode: 8c347...8a2 Hei, Jeg har ikke prøvd disse motemerkene som andre nevner, og jeg går heller ikke med singlet. Men jeg går mye med ull. Etter å ha prøvd flere "billig" merker går jeg alltid tilbake til devold. Det har vært med meg på mange, lange turer i alle årstider. Det klør ikke, har god slitestyrke og er veldig behagelig å ha på. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 Sparkjøp har faktisk noen som er både fine og varme som kan brukes under hverdagsklærAnonymkode: 755b6...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå