AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Sjefen spurte nettopp om jeg kunne jobbe kl 16-22 nå på onsdag. Jeg har en presentasjon på torsdag, og må kanskje skrive om oppgaven som skal presenteres. Hva ville dere gjort? Jeg trenger pengene, men hvis jeg burde skrive om oppgaven blir det til at jeg er våken fra 6:15 til ca. 4:30 før jeg tar kveld og gjør meg klar til ny skoledag kl 6:15 igjen. Vet ikke om jeg fysisk er i stand til det lengere. Risikerer migrene og rett og slett at jeg ikke klarer å presentere den oppgaven. Oppgaven teller 15 prosent av karakteren. Dette er på høyskole. Men det er også mulig at jeg ikke må skrive den om igjen og da kan jeg legge meg når jeg kommer hjem i 23:30 tiden, muligens etter middag om jeg orker det. (sa nei til jobben, men jeg angrer så sinsykt, kan egentlig enda ombestemme meg siden sjefen legger seg i 10 tiden) Anonymkode: d8dd0...bfc
stian42 Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Jeg hadde valgt skolen . Det er viktigere enn en vakt på jobben 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Viktig fag? I så fall, prioriter skole. Dersom du ellers ligger godt an i faget og/eller det ikke er så viktig kan du gå for begge deler. Men har du migrene bør du tenke deg om først. Ville nok prioritert skole. Men er man relativt frisk og i tyveårene og ved god helse klarer man å døgnet en natt eller tre. Ikke behagelig, men det går. Har gjort det flere ganger i forbindelse med jobb tidligere. Anonymkode: a80a0...620
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Jeg synes det hørtes lurt ut at du prioriterte skolen. Selv om det ikke føles helt greit, vil det ikke si at det ikke var det riktige å gjøre. Det mest optimale hadde vært å få tid til alt, men det lar seg ikke alltid gjøre. Anonymkode: 1422f...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå