Gå til innhold

Kjenne spiralen??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg fingrer meg synes jeg at jeg kjenner noe innvendig. Innbiller meg at det er spiralen jeg kjenner. 

Men om jeg kjenner den med fingrene. Da må jo en mann kjenne den med penis? Stikker han seg på den eller?

(For hans penis er lengre enn mine fingre 😉 )

Anonymkode: ab847...40c

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Det er sikkert trådene i spiralen. Han kan stikke seg på dem, men tror ikke det skjer ofte.

Skrevet
8 timer siden, Strixa skrev:

Det er sikkert trådene i spiralen. Han kan stikke seg på dem, men tror ikke det skjer ofte.

Det skjer oftere enn du tror... :ph34r:

• Liker 2
Gjest Annetnavn_
Skrevet
15 minutter siden, rockybalboa skrev:

Au?

Skrevet

Da jeg hadde spiral så kjente jeg tråden hele tiden :ph34r: måtte ta den ut etter 6 måneder da fikk både jeg og samboeren nok.. i følge gyn så var tråden kort..

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Strixa skrev:

Au?

AU!!

• Liker 1
Skrevet

Det er vanlig å kunne kjenne trådene i spiralen. Ikke uvanlig, i hvert fall. Dette kommer veldig an på livmorens plassering. Noen har livmor som sitter lavt, andre høyt, bakovervendt osv. Jeg kjenner også trådene, enda jeg har en nærmest vrengt livmor (den ligger skikkelig bakovervendt). Samboeren har aldri kjent noe til den, verken med fingre eller penis, enda han fingrer meg dypere enn jeg selv gjør. Har vel noe med at jeg ikke stikker noe inn der med mindre det er for å utforske litt i samme slengen, høhø. Jeg blir liksom aldri ferdig med det, enda jeg er 30...

Anonymkode: ac409...d77

• Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet

Ingen av oss kjenner spiralen eller trådene. 

Skrevet

Vi kjenner ikke tråden heller. Vet ikke om det er normalt? 

Skrevet
På 13.12.2016 den 8.22, rockybalboa skrev:

Huff da! 😳

Jeg tenker jo at siden jeg kjenner dem så lett,  stikker jo fingrene mine selv, så må jo evt en mann stikke seg på den. Siden han er lengre enn fingrene mine. 

Bør kanskje advare en potensiell partner? Sette opp advarsel-skilt om stikkfare?!😂

Anonymkode: 52714...d02

• Liker 1
Skrevet

Jeg måtte klippe mine. Typen kjenner de fortsatt, men bare i noen stillinger og hvis jeg ikke er våt nok. Kjeden fungerer vel som en penis - at den utvider seg og går dypere når man blir klar. Det er jo noe å ha i bakhodet.

Anonymkode: d3308...cd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...