Gå til innhold

Vg's vektklubb, erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her erfaringer med vg's vektklubb? jeg har problemer med å holde meg i skinnet å tror kanskje et sånt nettsted hvor jeg må skrive ned alt jeg spiser osv kan være bra for meg. Jeg vil ned til 70 kg, er 164 høy og 103 kilo i dag (krise!). Så etter jul tenkte jeg å begynne for fult med å få inn bedre rutiner på mat og trening. 

Anonymkode: f6aca...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var bedre før. Nå er det ganske dødt der. Hvis du trenger mer enn en dagbok for å loggføre anbefaler jeg heller Grete Roede-kurs. Men Vektklubb er greit det altså. I januar startes det vel ny runde med Biggest Looser arrangert av medlemmer. Mange hyggelige og fornuftige folk på forumet. De har kjørt en del kampanjer i det siste med halv pris.

Anonymkode: c796c...ac7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var bedre før. Nå er det ganske dødt der. Hvis du trenger mer enn en dagbok for å loggføre anbefaler jeg heller Grete Roede-kurs. Men Vektklubb er greit det altså. I januar startes det vel ny runde med Biggest Looser arrangert av medlemmer. Mange hyggelige og fornuftige folk på forumet. De har kjørt en del kampanjer i det siste med halv pris.

Anonymkode: c796c...ac7

Sliter mye med motivasjon også, men har tenkt så langt at hvis det er dødt der så er det sikkert alltids noen her på kg som liker å skravle om sånt :) 

takk for godt svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å være kjip, men hvorfor vente til etter jul? Hvis du er motivert nå ville jeg startet nå hvis jeg var deg.

Anonymkode: fbe63...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke å være kjip, men hvorfor vente til etter jul? Hvis du er motivert nå ville jeg startet nå hvis jeg var deg.

Anonymkode: fbe63...a3c

Skal så mye hit og dit i over to uker så blir vanskelig å få gjennomført noe uten at jeg har fått satt meg noe særlig inn i det. Dessuten vil jeg gjerne kose meg med julemat og god drikke uten å måtte telle kalorier :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...