Gå til innhold

Hvilken kroppstype har jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet det er ulike kroppstyper, globe, pære osv? Har alltid lurt på dette, men ikke forstått det helt selv. Prøvde å forklare tidligere, men så turte jeg ikke å legge ut bilder av meg selv, men nå har jeg tatt bort hode :)

Anonymkode: c8cf4...9c0

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du er pære iallefall.

• Liker 4
Skrevet

Rektangel

Anonymkode: c3d2f...498

• Liker 5
Skrevet

I stedet for å legge ut nakenbilder, så kan du bruke målebånd og legge inn i en Kalkulator. 

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Tror ikke du er pære iallefall.

det er vel lov å legge ut bilder av seg selv sånn her? nå ble jeg plutselig litt usikker.....??

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

det er vel lov å legge ut bilder av seg selv sånn her? nå ble jeg plutselig litt usikker.....??

Tror kun menn får lov til å legge ut toppløsbilder i dette underforumet. Kvinneguiden ser på kvinner som sexobjekter så de får kun poste toppløse bilder under seksualitetsforumet, og man må si ifra.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Tror kun menn får lov til å legge ut toppløsbilder i dette underforumet. Kvinneguiden ser på kvinner som sexobjekter så de får kun poste toppløse bilder under seksualitetsforumet, og man må si ifra.

shit, sier i fra til administrator at jeg beklager her.. off..

Skrevet

shit, sier i fra til administrator at jeg beklager her.. off..

Dog er ikke jeg ekspert på reglene her. men tror man skal skrive i tittelen hva tråden inneholder slik at alle byråkratene som sitter på KG på jobb ikke blir flaue siden de ser på nakne damer.

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, amativeReflection skrev:

:laugh:

Anonymkode: 7c8b5...2fc

• Liker 1
Skrevet

hvorfor er det ingen som gir noen svar??? ahhhhhhah

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor er det ingen som gir noen svar??? ahhhhhhah

Du fikk jo svar lenger oppe... Du er trolig rektangel. Eller som Trinny og Susannah liker å kalle det; søyle. Firkantet, straight, square etc. Det har mange navn. Lett å google også sammenligne typene med en selv i et speil.

Anonymkode: 583b4...7e8

• Liker 5
Skrevet

Synes du ser rett ut, altså, du har bredere skuldre enn hofter. Sånn svømmekropp. 

Anonymkode: bd4f9...b71

Skrevet

Det som er er at jeg tror at hoftene mine er like brede som skuldrene. Men det kan nok være vanskelig å se for dere på noen få bilder, men takk i allefall :) 

Skrevet

Tynn og slank og rett :)

Linjal/rektangel

Anonymkode: f58c2...38e

• Liker 3
Skrevet

Rektangel. 

Anonymkode: f7d91...4e0

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, OPIgirl skrev:

Nok ei oppmerksomhetssyk ungjente tenker jeg. Man trenger ikke legge ut puppebilde for å finne ut hvilken kroppsfasong man har. Det holder om du hadde stilt i bh.

Jeg er ingen ung jente ;) Gud så sinna da. Det var du som valgte å klikke inn ;)

• Liker 1
Skrevet
På 13.12.2016 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen ung jente ;) Gud så sinna da. Det var du som valgte å klikke inn ;)

Du advarte ikke akkurat om at du blottet deg heller da. De aller fleste bildetråder har på mer klær.

Anonymkode: fe193...06f

• Liker 10
Skrevet
På 12.12.2016 den 21.06, amativeReflection skrev:

I seksualforumet kan man heller ikke legge ut pupper. Da må brystvortene skjules

Anonymkode: 178f5...64f

Skrevet

Ts: 

Jeg er egentlig veldig skuffet over dette forumet kjenner jeg. Det er så mange som hele tiden føler for å kommentere stygt, og som troller. Dette med kropssfasong er noe jeg har lurt på litt. For jeg kler meg ofte feil til min kropp synes jeg. Derfor spurte jeg her, og når jeg gjør det forventer jeg at folk tar meg seriøst og svarer ordenltlig. Grunnen til at jeg la ut puppebilde var fordi at hvor mye pupper du har, er også med på å bestemme kroppstype. Det har jeg lest, og som dere også kan se tidliger ei tråden så angret jeg fort, ogforsto at det kanskje ikke var grietå legge ut puppene sine. Så nei, dette var et innlegg jeg skrev for å få svar på noej eg lurte på, og for oppmersomhet. 

Med fiskekropp tror jeg hun mente bredeskuldre, slik som halen til fisken. 

Skrevet

Ts: 

Jeg er egentlig veldig skuffet over dette forumet kjenner jeg. Det er så mange som hele tiden føler for å kommentere stygt, og som troller. Dette med kropssfasong er noe jeg har lurt på litt. For jeg kler meg ofte feil til min kropp synes jeg. Derfor spurte jeg her, og når jeg gjør det forventer jeg at folk tar meg seriøst og svarer ordenltlig. Grunnen til at jeg la ut puppebilde var fordi at hvor mye pupper du har, er også med på å bestemme kroppstype. Det har jeg lest, og som dere også kan se tidliger ei tråden så angret jeg fort, ogforsto at det kanskje ikke var grietå legge ut puppene sine. Så nei, dette var et innlegg jeg skrev for å få svar på noej eg lurte på, og for oppmersomhet. 

Med fiskekropp tror jeg hun mente bredeskuldre, slik som halen til fisken. 

og IKKE for oppmersomhet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...