Gå til innhold

Uttrykket: "å være nypult"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Ser i mange sammenhenger at en del jenter etter å ha hatt sex bruker betegnelsen: "følelsen det er å være nypult".......

Har litt problemer med dette ordet jeg, syns det virker litt lugubert liksom.... ja jeg føler ofte en god følelse etter sex, men at jeg er nypult.... høres så merkelig ut. Høres ut som om jeg er en ny person liksom fordi jeg akkurat har fått en pikk i meg om noen skjønner. At jeg er blitt annerledes liksom.

Er det flere som tenker/reagere som meg, eller bruker dere nypult de fleste av dere for å uttrykke at dere nettopp har hatt sex følelsen dere har etter å ha hatt samleie?

Er det kun single personer som bruker et slikt uttrykk, eller bruker man uttrykket at man er nypult selv om mann nettopp har hatt samleie med kjæresten/samboern/ektemannen også?

Gjest nypult for 7 timer siden
Skrevet

pule = formere seg

menneskets nest sterkeste drift, etter å spise

når du har spist, blir du mett, noe som ofte er lett å se på en person

nettopp pult er akkurat på samme måte, du har fått tilfredstilt et primærbehov, og som med spisingen er det lett å oppdage (fra dyrenes verden så sender de ut signaler om at det ikke er noe vits i å prøve seg på en stund til andre dyr)

nypult er et herlig frekt og erotisk ord som jeg ikke har noe imot å bruke, heller ikke mine veninner

og ja, jeg er nypult i dag! hurra!!!! :sjarmor:

Skrevet

Hehe.... rart egentlig at et ord/uttrykk kan oppleves så forskjellig?

For deg er det tydligvis et positivt ladet ord og det er jo greit.

Men, er det et ord som vi jenter bruker spesielt, et ord forbeholdt kvinner? Tror aldri jeg har hørt en gutt si at han er nypult! Hva mener dere?

Skrevet

Det er nok en jentegreie å være nypult ja - for min del sier jeg like ofte knullebriesen - det beskriver den samme sinnstilstanden godt

Skrevet

Jeg syns det er helt rått og se en fornøyd jentes ansikt der hun lyser opp og viser for hele verden at hun er nypult. Om hun i tillegg sier at hun nettopp har fått pikk og er deilig nypult ja da får jeg nesten utløsning der og da. Nypulte jenter er dødssexy

Skrevet

Hvem er det som går rundt og sier når dem har hatt seg litt da? Skrytepaver? Rart at det er et ord på det i det hele tatt.

Skrevet
. Om hun i tillegg sier at hun nettopp har fått pikk og er deilig nypult ja da får jeg nesten utløsning der og da.

Har du venninder som sier slikt til deg. Hve er dette gor noen jenter da. Hvor mye koster dem?

HAdde jeg hørt en jente si blandt folk.."jeg har akuratt fått pikk" :hoho::hoho: Tor jeg hadde ledd meg i hel. Makan til hore

Skrevet

Lenge siden du har fått deg noe joar?

Jeg sier rett som det er at jeg er nypult jeg, til folk jeg kjenner godt. Venninnene mine kan spørre hvorfor jeg er i så godt humør i dag, og da sier jeg noen ganger at det er fordi jeg er nypult.

Skrevet

Har du venninder som sier slikt til deg. Hve er dette gor noen jenter da. Hvor mye koster dem?

HAdde jeg hørt en jente si blandt folk.."jeg har akuratt fått pikk" :hoho::hoho: Tor jeg hadde ledd meg i hel. Makan til hore

Beklager å måtte skuffe deg "dang", men jeg har ingen horevenninner.

Gjest Anonymous
Skrevet
pule = formere seg

menneskets nest sterkeste drift, etter å spise

når du har spist, blir du mett, noe som ofte er lett å se på en person

nettopp pult er akkurat på samme måte, du har fått tilfredstilt et primærbehov, og som med spisingen er det lett å oppdage (fra dyrenes verden så sender de ut signaler om at det ikke er noe vits i å prøve seg på en stund til andre dyr)

nypult er et herlig frekt og erotisk ord som jeg ikke har noe imot å bruke, heller ikke mine veninner

og ja, jeg er nypult i dag! hurra!!!! :sjarmor:

Skrevet
Jeg sier rett som det er at jeg er nypult jeg' date=' til folk jeg kjenner godt [/quote']

Og du tror faktisk de vil vite det også? Det holder vel med..jeg har det fint? Hvor gammel er du? 16..høres i hvertfall slik, siden du må skryte når du endelig har fått deg litt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må si meg enig med Joette her. Syns det er et merkelig ordtak. Skulle nesten tro at en som er nypult føler det annerledes etter å ha hatt sex enn det jeg gjør på en måte. At jeg liksom ikke kjenner den rette/lik følelse. Nypult høres for meg ut som om man fortsatt går rundt og på en måte kan kjenne pikken inni seg fortsatt, som om kjeden er et stort åpent hull som ikke har trukket seg sammen igjen enda, og at den vil være slik en dag eller 2 før det normaliserer seg. :ler:

Skrevet

Som flittig bruker av ordet, blant annet i dag :sjarmor: skal jeg prøve å differensiere litt - jeg har to ulike forbindelser til det ordet, begge positive- jeg synes pule er et koseord, i motsetning til knulle som blir mer rått. Jeg kan godt like å bli "knullet", men å PULE er skikkelig kos - det er å "elske" bare mindre pompøst liksom, ikke så selvhøytidelig.

1. Eksen min og jeg brukte det som en delvis alvorlig/delvis spøk greie oss i mellom, sånn for lek "skal mi pule ellår?" (bor på sørlandet og gjør narr av sørlendinger :sjarmor: han er sørlending selv). Derfor er det blitt et sånn KJÆRSTE ord for meg.

Før syntes jeg også det hørtes litt vel krasst ut, men nå er det gøygøygøy.

2. En venninne og jeg benytter oss av frasen "nypult og jævlig blid" - så når vi etter en morsom helg eller annet utveksler, eh, historier så er spørsmålet "du var da jævlig blid??" hvorpå den andre bekrefter eller avkrefter om det har blitt kos eller ei :ler: Bare en intern spøk; altså positive assosiasjoner.

Men jeg har jo opplevd å gå på en smell - bruke ordet i en sammenheng med enkeltpersoner som ikke forstår greia, som bare steiler som om jeg skulle dratt ned buksa eller noe :ler:

Så det er helt sikkert, at man har ulik verdiladning mht sike begreper.

Skrevet
Det er nok en jentegreie å være nypult ja - for min del sier jeg like ofte knullebriesen - det beskriver den samme sinnstilstanden godt

Jepp! :-)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hørt i ferskvaredisken:

-Er denne fisken nytrukket?

-Jada, frue.

-Er dette pålegget nyskåret?

-Jada, frue.

-Er disse eggene nylagt?

-Jada, frue.

-Hva med denne pultosten da?

-Den er nypult, den, frue!

Skrevet
Hørt i ferskvaredisken:

-Er denne fisken nytrukket?

-Jada, frue.

-Er dette pålegget nyskåret?

-Jada, frue.

-Er disse eggene nylagt?

-Jada, frue.

-Hva med denne pultosten da?

-Den er nypult, den, frue!

:ler::wink:
Gjest Ann Margareth
Skrevet

For meg virker det altfor vulgært å si at jeg er nypult... og hvor lenge er man nypult liksom? Er det kun så lenge sæden fortsatt renner ut av fitta, et døgn eller kan man være nypult i flere dager?

Skrevet

"Nypult" er vel ikke mer vulgært enn "fitte"?

Hvor lenge kan man kalle seg nydusja? Alt er relativt.

Hvor lenge man er kvalifisert til å kalle seg nypult er vel opp til hver enkelt. Men jeg vil vel sette en maksgrense på en måneds tid, ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...