Gå til innhold

Hvilken kjede fører "Rudolf og Nissens lett julebrus"?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg leter og leter, men finner den ikke. Har noen der ute kjøpt den og kanskje til og med smakt den? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for respons. :)  Jeg vet at det er O.S.-brus, men finner ikke den lettjulebrusen noe sted.
Den ute på venstre side vil jeg gjerne ha. Best i test og alt, men det er ingen som selger den liksom. :sukk: 
julebrus_gruppe_web.png?crc=293025497

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tusen takk for respons. :)  Jeg vet at det er O.S.-brus, men finner ikke den lettjulebrusen noe sted.
Den ute på venstre side vil jeg gjerne ha. Best i test og alt, men det er ingen som selger den liksom. :sukk: 
julebrus_gruppe_web.png?crc=293025497

Du kan ringe fabrikken. De bør vite hvor de selger lettvarianten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til Sola...det kan jeg faktisk gjøre i morgen. :jepp:  Mormont: ok, MENY er notert.  Jeg får nok mase litt
i nærbutkkene mine og fortelle dem at de ikke vet deres eget og vårt eget beste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk til Sola...det kan jeg faktisk gjøre i morgen. :jepp:  Mormont: ok, MENY er notert.  Jeg får nok mase litt
i nærbutkkene mine og fortelle dem at de ikke vet deres eget og vårt eget beste. 

Og heller ikke brusens beste. 

Anonymkode: a3d2a...6e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Rudolf og nissens lettjulebrus!:nisselue: Jeg ville også prøvd meg på Meny, eller kanskje Spar/Eurospar. Har du en butikk du pleier å gå til når utvalg er det viktigste? Den butikken man sjanser på å dra til først når man skal ha den ene ingrediensen man aldri har sett på Rema. Min erfaring er at det er nettopp der man finner varer som dette. Men det varierer veldig, altså! Lykke til på julebrusjakt!

Endret av Søgni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...