AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Noen som har tips til enkle treningsøvelser for nybegynnere? Må kunne gjøres hjemme i stua og med minimalt med utstyr Anonymkode: ddf94...b05
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Det er litt håpløst å gi råd når du ikke sier noe om deg selv og hva du ønsker å oppnå. Finnes mye på nett hvis du prøver Google og Youtube Anonymkode: 094ec...69d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt håpløst å gi råd når du ikke sier noe om deg selv og hva du ønsker å oppnå. Finnes mye på nett hvis du prøver Google og Youtube Anonymkode: 094ec...69d Vil gå ned litt i vekt men samtidig bygge muskler. Siden jeg er dame vil jeg ikke ha noe spesielt tydelige musker. Tenker bare generelt gode treningsøvelser som ikke krever så mye. Anonymkode: ddf94...b05
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Du kan gjøre mye hjemme med strikk: http://www.trening.no/styrke/styrketrening-med-strikk/ . Store muskler får du ikke uten å vite at du går inn for det. Slapp helt av. Styrketrening krever kontinuitet over lang tid hvis det skal ha noen effekt, men det er viktig for en aldrende kropp. Hvis du er helt nybegynner og skikkelig utrent, så anbefaler jeg å gå raskt slik at du får opp pulsen. Begynn med en halvtime 3-4 dager i uka og øk etter hvert. Ingenting er bedre enn det. Anonymkode: 094ec...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå