Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 Skal kjøpe dette i gave, og har noen spørmsål i den forbindelse. hvilken type klokke anbefales til en som skal bruke den til jogging/mosjon? er pulsbeltet inkludert i prisen el må dette kjøpes utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 ja, pulsbeltet er med i prisen. Min kosta ca. 1000 tror jeg. Den funker fint til mosjon/jogging osv... Husker ikke om den har noe spes. navn....(har polar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiling Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 Nettsiden til Polar har en fin oversikt over modellene (med veil. pris): http://www.pulsklokke.no/modeller/s120.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg fikk min i posten i dag, Polar A5. Så langt virker den grei bare man leser bruksanvisningen. Les på Polarsidene du....... der vil du også kunne sammenligne de ulike modellene. Betalte 995 for min....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #5 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk min i posten i dag, Polar A5. Så langt virker den grei bare man leser bruksanvisningen. Les på Polarsidene du....... der vil du også kunne sammenligne de ulike modellene. Betalte 995 for min....... Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #6 Del Skrevet 26. desember 2004 Best i test er Timex sin. Koster 3000 kr her, men jeg fikk den for halv pris i USA. Bestillte her, Det var med GPS, kjempegreier for deg som jogger,sykler, går på ski, går tur osv. http://www.TimexCentral.com HAr brukt den nå i 2 måneder, og det er fantastisk. Jeg har bedre form enn noensinne. Og den blir bare bedre. Anbefales. Ps. Kjøpte også en logger, så på pc'en min har jeg alle data'ene fra hver gang jeg har trent. Distanse, hastighet puls ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå