AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Hei! Er kjempelenge siden jeg har vært her inne, men føler jeg trenger å snakke med noen anonymt akkurat nå. Jeg har kjent en gutt en stund nå, han er alltid veldig hyggelig mot meg, og hadde det ikke vært for at han holder på med en annen (er usikker på hvor seriøst det er), og virker flørtende ovenfor mange andre jenter, ville jeg kanskje tenkt at det var en mulighet for at det kunne vært noe der. Han er litt opp og ned på oppførslen sin mot meg, men pleier generelt å være litt mer fysisk enn mine vanlige guttevenner.. For en stund siden sa han til meg at han var "glad i meg"... Er jeg helt dust hvis jeg legger noe i det? Han har også gitt et og annet kompliment i ny og ne... men ja, hadde han vært interessert ville han kanskje gjort litt mer? Hva tenker dere? En ting til: Jeg er ikke en 17 år gammel jente som aldri har hatt type før, så håper på noen ærlige svar her Anonymkode: 0cb23...ed2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Vanskelig å si hva han tenker. Kanskje han er glad under som en venn? Eller at han er litt spiller? Eller så er han kanskje bare usikker på hva du tenker og føler, og hva du du vil.. Anonymkode: 5adab...21a
Sidsel Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Om du kan legge noe i det eller ikke kommer helt an på personligheten hans. Noen gutter er bare sånn mot alle, for atter andre er det uvanlig oppførsel. Du kan jo høre med noen felles venninner hvordan de opplever at han er mot dem. 1
Bergtatt Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Hva med å spørre han på date? om han er interessert supert! hvis ikke slipper du å gå rundt å lure...
Gjest gjest17 Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Du sier selv at han er flørtende overfor mange og at han holder på med noen. Da kan du anta at det er ikke seriøst det han sa. For hvis det var det, vilke han da holdt på med noen andre og flørtet rundt? Du svarer igrunn på eget spm i HI.
JenniferA Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 (endret) På 12.12.2016 den 13.05, AnonymBruker skrev: Hei! Er kjempelenge siden jeg har vært her inne, men føler jeg trenger å snakke med noen anonymt akkurat nå. Jeg har kjent en gutt en stund nå, han er alltid veldig hyggelig mot meg, og hadde det ikke vært for at han holder på med en annen (er usikker på hvor seriøst det er), og virker flørtende ovenfor mange andre jenter, ville jeg kanskje tenkt at det var en mulighet for at det kunne vært noe der. Han er litt opp og ned på oppførslen sin mot meg, men pleier generelt å være litt mer fysisk enn mine vanlige guttevenner.. For en stund siden sa han til meg at han var "glad i meg"... Er jeg helt dust hvis jeg legger noe i det? Han har også gitt et og annet kompliment i ny og ne... men ja, hadde han vært interessert ville han kanskje gjort litt mer? Hva tenker dere? En ting til: Jeg er ikke en 17 år gammel jente som aldri har hatt type før, så håper på noen ærlige svar her Anonymkode: 0cb23...ed2 Helt umulig å si hva han tenker. Jeg har erfart at menn har sagt at de var glad i meg, for så å ikke ville ha noe som helst kontakt med meg. Men det er du som avgjør: kjærligheten er jo et spill mot målet for å si det sånn, og det gjelder å velge om du vil tro han eller ikke. En annen sak: er bedre å ha forsøkt å vinne, og tape, enn å aldri ha forsøkt! Endret 13. desember 2016 av JenniferA 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå