AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Hvor gammelt var barnet/barna dine da dere hadde nisse på besøk på julaften. Her er barnet ett år og vi tenkte å ikke ha nisse i år. Han er skeptisk til fremmede og spesielt menn så tror ikke det hadde vært noe glede for han enda.. Anonymkode: 3232d...997
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Mine er 6 og 8 og har aldri hatt besøk av nissen. Likevel tror de på nissen :D Anonymkode: a6f3d...f72
A4-livet Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Vår var 1 år og 9 mnd. Gikk kjempefint, han er nok mer skeptisk i år som han er et år eldre. Hvis din er skeptisk ville jeg ventet et år eller to
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Vi hadde nisse i fjor da vår akkurat hadde fylt ett, men ungen enset ikke at det var noe spesielt som skjedde i det hele tatt I år skal vi også ha nisse. Tror ikke han synes det er skummelt da han er en ganske frempå og nysgjerrig kar, men skulle det bli skummelt så får han et fang å sitte på så kan han betrakte nissen på trygg avstand Er barnet ditt skeptisk til fremmede (menn) så ville jeg helt klart droppet det dersom det ikke er andre barn der som gleder seg til nisse. Ettåringer skjønner jo ikke stort av julaften i det hele tatt, for vår ble det for mange inntrykk rett og slett. Ble tidlig kvelden på han Anonymkode: ebbd0...bb6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Vi har aldri hatt besøk av nissen. Vi var derimot på et arrangement i går der det var en nisse, men 7-åringen min forstår jo at det er en person er utkledd som en nisse, og at julenissen ikke finnes på ordentlig. Barnet ditt er ett år. Slapp av. Anonymkode: 63eea...e5d
minister-mio Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 poenget er jo at de skal bli litt traumatiserte da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå