JenniferA Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Kom over denne: Noen som skal se denne på kino? Og hva synes dere om første filmen? Jeg synes at første filmen var okey. Vurderer å se Fifty shade darker, men er ikke sikker ennå. Fifty shade 1-eren kunne vært litt mer actionfyllt
Gjest canacas Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Så ca 20 minutter av den første filmen, ufattelig kjedelige greier. Har ikke lest bøkene, men trodde det skulle være litt kinky i alle fall. Så nei, jeg ser den nok ikke med det første..
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Jeg har lest bøkene. Trodde det skulle være sexy fun time, men det handler jo om ei dame som konstant vokter sine ord og er livredd for reaksjonene til kjæresten. Noe som ikke er rart når han klikker i vinkel over den minste tinr. Prikken over i'en kom vel da de kommenterte at deres ufødte barn liker sex allerede når hun sparker etter de har pult. Så nei. Ikke en gang om jeg får betalt. Anonymkode: 5dae1...a18 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Nei det skal jeg absolutt ikke. Blir ekstremt flau over dem som faktisk liker bøkene og første filmen. Det sier mye om deres simple smak. Anonymkode: 1bc45...8af 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Syns første film var kjedelig,og begge hovedpersonene var teite og/eller usympatiske. Skal ikke se 2-eren på kino,men mulig jeg senete ser den hjemme på sofaen en kveld jeg kjeder meg. Anonymkode: eb339...d75 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 Mulig jeg er høytidelig og kjip, og jeg forstår at filmen/romanene er "eventyr" for voksne damer. Helt ærlig, allikevel synes det er et tankekors at bøkene/filmene får kritikk fra krisesentre og BDSM miljøer verden over. Det er vel en grunn til det. Så første filmen. Intetsigende og teit, så det stopper der. Anonymkode: caf24...2be 1
JenniferA Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er høytidelig og kjip, og jeg forstår at filmen/romanene er "eventyr" for voksne damer. Helt ærlig, allikevel synes det er et tankekors at bøkene/filmene får kritikk fra krisesentre og BDSM miljøer verden over. Det er vel en grunn til det. Så første filmen. Intetsigende og teit, så det stopper der. Anonymkode: caf24...2be Jeg hadde trodd den var mer brutal enn den var. Går svært sjelden på kino for tiden men vurderer å se den. Får se hvordan det blir. Men er ikke sånn at jeg må se den.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #8 Skrevet 13. desember 2016 Dette tullet er bare populært fordi mannen er veldig rik. Dersom mannen hadde vært lut fattig, uten fast arbeid, og bodd i en gammel, rusten campingvogn - så ville dette sannsynligvis vært en Criminal Minds-episode. Anonymkode: 69f52...622 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #9 Skrevet 13. desember 2016 Det er bare white trash-folk og folk som tror det er kult å utbasunere sin egen seksualitet som frivillig innrømmer at de har sett disse filmene eller lest bøkene. Det er noe jeg aldri hadde gjort offentlig, kun på et anonymt forum kan jeg fortelle at jeg leste halve den første boka (forferdelig dårlig bok!) og så filmen et år etter den kom ut. Å dra på kino i all offentlighet vitner om at man har null innsikt i hvordan verden oppfatter en selv. Skamfullt! Anonymkode: 3c064...374 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. desember 2016 #11 Skrevet 14. desember 2016 (endret) Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #12 Skrevet 14. desember 2016 Hm, om jeg har lyst til å gjøre hjernen om til grøtmasse? Tror ikke det. Anonymkode: b4939...3ee
Gjest gjest17 Skrevet 14. desember 2016 #13 Skrevet 14. desember 2016 Har ikke sett den første og skal heller ikke se denne. Kjenner ikke interesse for det.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #14 Skrevet 14. desember 2016 På 13.12.2016 den 14.39, AnonymBruker skrev: Det er bare white trash-folk og folk som tror det er kult å utbasunere sin egen seksualitet som frivillig innrømmer at de har sett disse filmene eller lest bøkene. Det er noe jeg aldri hadde gjort offentlig, kun på et anonymt forum kan jeg fortelle at jeg leste halve den første boka (forferdelig dårlig bok!) og så filmen et år etter den kom ut. Å dra på kino i all offentlighet vitner om at man har null innsikt i hvordan verden oppfatter en selv. Skamfullt! Anonymkode: 3c064...374 Huff. Anonymkode: b4939...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå