sonush Skrevet 15. desember 2016 #41 Skrevet 15. desember 2016 Her hjemme er både jeg og 9-åringen hektet. Jeg må liksom få med meg fortsettelsen hver kveld. Tar opp om jeg rekker det. ;-)
Gjest Magnifiq Skrevet 15. desember 2016 #42 Skrevet 15. desember 2016 4, og åtteåringen syns den er kjempebra! Og bittelitt skummel innimellom. Men ser den jo sammen med de 😊
Ella1 Skrevet 15. desember 2016 #43 Skrevet 15. desember 2016 12 åringen her så vel de to første episodene sammen med meg, så gadd han ikke mer. Så her er det jeg som følger med. Far i huset ser av og til sammen med meg ( i sympati mistenker jeg ) Det er første julekalenderen jeg har likt siden Skomakergata.
Kjetil E Skrevet 24. mai 2017 #44 Skrevet 24. mai 2017 Dere som lurte på om det kommer en oppfølger. Dagbladet melder idag at Oslo Nye Teater skal sette opp Snøfall som teater i 2018. Det kom dog ikke frem om det er en teaterverson av julekalenderen eller om den skal være som en oppfølger. Trond Høvik skal spille Julius og Johannes Joner skal spille IQ. Står ingen ting om de andre rollene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå