AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #21 Del Skrevet 12. desember 2016 Her i huset elsker vi den, og ser den sammen hver kveld! Barna er 8 og 11. Anonymkode: a852f...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #22 Del Skrevet 12. desember 2016 Jenta på 5,5 elsker den, det samme gjør jeg. Til og med pappaen vil få den med seg. Minste på snart 3 synes ikke den er artig i det store og det hele, men stortsett monstertrucken blaze han vil se 🙂 Anonymkode: 32c00...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 12. desember 2016 #23 Del Skrevet 12. desember 2016 Vi har ikke barn og ser det sammen fra NRK-appen hver dag! Syns den er veldig bra laga, og liker nyansene som er der for voksne, litt humor og dette med fargene som nevnes her. Syns Vidar Magnussen er veldig flink og morsom i sin rolle. Men har tenkt at barn må synes deler av det er skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #24 Del Skrevet 12. desember 2016 5,5 åringen elsker den!:) Jeg også. Jeg jobber på en ungdomsskole og har vist noen episoder for elevene i både 8. og 9. klasse, og de elsker den! Rett hjem for se mer og de spør ofte etter den. Jeg syntes da noen av disse julegreiene var skumle jeg også da jeg var liten, veldig viktig at en voksen forklarer litt underveis. Anonymkode: da293...f8d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #25 Del Skrevet 12. desember 2016 1 time siden, Darkannie skrev: De har vært flinke med det billedlige. Livet i VU for Selma er opplagt grått og trist, det er egentlig ingen farger der. Det er tydelig at hun ikke hører hjemme VU når hun går over skoleplassen med den eneste paraplyen i en sterk farge, mens alle de andre har sorte og grå paraplyer. Ruth er også grå og trist, samme med leiligheten. Snøfall er livlig, varm og fargerik. Såklart dette er ikke like lett for en 5-åring å plukke med seg, men jeg liker helheten. Skole-scenene er spilt inn på Blindern VGs, der er det ganske grått og trist i utgangspunktet... Anonymkode: da293...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #26 Del Skrevet 12. desember 2016 8 timer siden, pautina skrev: Han på 2 og talt klarer ikke følge med, for mye dialog, hun på 9 elsker den og venter i spenning 2 og talt? 4-åringer her i huset liker den veldig godt. Anonymkode: 97739...e08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #27 Del Skrevet 12. desember 2016 Både jeg og ungene (10 og 12) elsker den! Beste adventskalenderen! Anonymkode: 69503...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 12. desember 2016 #28 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg har en 13-åring som sitter klistret sammen med sin mor Men, jeg har også tenkt at enkelte episoder må være skumle for barn under skolealder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 12. desember 2016 #29 Del Skrevet 12. desember 2016 Barna i barnehagen hvor jeg jobber, snakker hvert fall mye om den, og gir uttrykk for at de liker den. Noen 5-åringer beskrev den i dag som "litt fin, litt morsom, men litt trist også". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. desember 2016 #30 Del Skrevet 12. desember 2016 5,5-åringen vår elsker den. Vi voksne også. Synes det er fint at den både er morsom, skummel, trist og spennende om hverandre. Vi ser det alltid sammen og hjelper til med å forklare og tolke. Synes kvaliteten er veldig bra, bedre enn de fleste julekalendere jeg har sett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #31 Del Skrevet 12. desember 2016 Her fenger den hele familien 6-åringen følger spent med hver dag! Anonymkode: 1d821...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #32 Del Skrevet 12. desember 2016 5-åringen her falt litt ut, så hun har sett 3-4 episoder. Men jeg syns den er fin, og ser på hver dag. Anonymkode: 6c77a...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 12. desember 2016 #33 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg har ikke barn og jeg er helt hekta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 13. desember 2016 #34 Del Skrevet 13. desember 2016 Vi ser på hele familien hver dag. Barna blir hhv. 3 og 5 over nyttår. De syns det er lit skummelt og til tider veldig trist, samtidig som de syns det er spennende og vil se hvordan det går. De gråt begge da Kasper ikke kunne bli med gjennom portalen og Selma var helt alene, og de gråt seg nærmest i søvn den kvelden, samt sov veldig urolig om natta. Og han eldste var usikker på om han ville se mer dagen etter. Men så lenge de ikke blir veldig redde, tenker jeg at litt følelser ikke skader noen. Det er viktig å få med seg at det kan gå bra også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #35 Del Skrevet 13. desember 2016 Mor i huset sitter klistret til skjermen, barnet på 1,5 år er bare unnskyldningen for at det står på Anonymkode: eae2c...704 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 13. desember 2016 #36 Del Skrevet 13. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 og talt? 4-åringer her i huset liker den veldig godt. Anonymkode: 97739...e08 He he viktig med 2 "og ett halvt" i den alderen vet du;) ble automatisk hans eget utsagn der så jeg måtte virkelig se på den for å se hva som var galt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #37 Del Skrevet 13. desember 2016 Både søsteren min på 17, og jeg ser på denne serien. Den er jo utrolig fin! Men jeg skjønner at den kan være litt i skumleste laget for de minste, særlig med tanke på Winter (og når han gikk ut for å ta på steinen). Som 90-talls barn håper jeg at Jul i blåfjell, eller jul på månetoppen vises igjen! Anonymkode: 2bfb7...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #38 Del Skrevet 13. desember 2016 Min på 4,5 liker den. Hun må ha litt hjelp til å følge historien, og kan syntes den er litt skummel (den mørke skogen). Hun er mest opptatt av urettferdigheten i at Vinter lyver og at han har gjemt julenissen eller at de sa st Selma kasta snøball i øyet med vilje osv. Hun er også helt frelst av disse flyvende brevene og de magiske julekulene. Anonymkode: f3289...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 15. desember 2016 #39 Del Skrevet 15. desember 2016 Her ser hun på 12 den både på skolen, og på kvelden med oss. jeg må innrømme at jeg er litt skuffet, jeg syntes Julekongen var helt super og hadde håpet den skulle være litt mer som det. Utgangspunktet for serien og historien bak syntes jeg hørtes kjempebra ut, men den har ikke blitt så engasjerende som jeg hadde trodd den skulle bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #40 Del Skrevet 15. desember 2016 Fenger ikke min 6-åring. Anonymkode: d4cc8...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå