Gå til innhold

Nrks julekalender Snøfall

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker barna dine denne nye kalenderen? Falt denne i smak?

Ungene mine syns den var litt kjedelig. Og så skjer det aldri noe morsomt.

Anonymkode: f5003...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barna mine synes den er topp. De er 5 og 8. Spennende. Jeg liker den også, det er ordentlige skuespillere med mer enn ett ansiktsuttrykk.

Anonymkode: b5e66...d0b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 7 år syns den er for skummel så tør ikke se den. Redd for Ruth(?) hun bestemte dama. 

Anonymkode: 7a07d...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 4,5 år har falt av. Han var ikke så veldig interessert i utgangspunktet og så syntes han det var skummelt med Sovetåka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt at den må være ganske skummel for små barn.  Gutten min er for liten for å forstå noe, men vi har det på når han får kveldsflasken sin. Jeg syns den er kjempefin og spennende :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 5 år og gutt 7 år synes den var helt super. Jeg også. De maser om når Snøfall begynner hver dag! Skuespillet er helt toppers.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeg syns det er litt kjedelig, det er så lite som skjer hver gang. Men jenta vår på 5 syns den er ok da. 

Jeg hadde gledet meg, syns Julekongen var spennende og Snøfall var veldig hauset opp. Men syns ikke den er all verden ennå altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker barna dine denne nye kalenderen?

Anonymkode: f5003...e98

Nei. Han har sett på den en gang og har proklamert at de greiene der skal han aldri se på igjen. 

Anonymkode: 06b96...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hos oss ser hele familien på Snøfall hver dag. Nå er barna mine egentlig for gamle til at Barne-Tv fenger (10 og 13), men Snøfall samler alle rundt TV'n slik det var før. Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg er ikke enig i at Ruth er slem, man ser jo tydelig at hun er glad i Selma.

Men serien kan være litt kjedelig, ja. Ikke like morsom som Jul i Svingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker den. :fnise: Ungen min på 2,5 blir fascinert men også synes det er egentlig kjedelig, det er ikke akkurat Brannmann Sam, skal du vite. Så en episode er nok (vi ser fra nrk.no tvapp).

Anonymkode: 0e451...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Angelheart2 skrev:

Ja, hos oss ser hele familien på Snøfall hver dag. Nå er barna mine egentlig for gamle til at Barne-Tv fenger (10 og 13), men Snøfall samler alle rundt TV'n slik det var før. Kjempekoselig!

10 og 13 år er ikke for gammelt til barnetv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sett alle episodene men fått med oss litt av  det. Gutten min på 5 synes det er helt greit, han følger med men synes Ruth er skummel han og. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei jente på 5 år, og hun er sånn passe interessert. Kan forøvrig nevne at vi ser også på Jul på månetoppen (dvd) også og den fenger veldig!!

Anonymkode: 2bd2b...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femåringen liker den veldig godt. Men vi må snakke en del sammen underveis for at hun skal få med seg nyansene. Spesielt det rundt Ruth og at hun savner Selma. Og så synes hun det er skummelt at Winther har gjemt Julius.

Anonymkode: 1f097...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vært flinke med det billedlige. Livet i VU for Selma er opplagt grått og trist, det er egentlig ingen farger der. Det er tydelig at hun ikke hører hjemme VU når hun går over skoleplassen med den eneste paraplyen i en sterk farge, mens alle de andre har sorte og grå paraplyer. Ruth er også grå og trist, samme med leiligheten.

Snøfall er livlig, varm og fargerik. 

Såklart dette er ikke like lett for en 5-åring å plukke med seg, men jeg liker helheten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste på 3,5 elsker den, mens største på 5,5 år synes den er litt skummel

Anonymkode: e7fa1...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...