Gå til innhold

Secret Like - Trenger Tinder-hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har ikke veldig mange matcher på Tinder, og synes heller ikke appen er veldig festlig å sveipe rundt i. Så fant jeg appen "secret like" som da skal fortelle hvem som har matchet deg først.. Jeg fikk opp noen der, jeg liket dem tilbake og vi fikk match. 

Men det siste døgnet har det tatt helt av med nye matcher i Secret Like, og når de samme personene dukker opp i selve Tinderen blir det ikke match når jeg sveiper høyre på de.

Kjenner noen til hvordan dette funker, og om jeg har sveipet for mye til enten høyre eller venstre, som gjør at jeg ikke kan få disse godkjent? Det skal sies at jeg har Tinder plus, så jeg får sveipe evig i teorien.

På forhånd takk :)

Anonymkode: d7729...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes noen slike apper, som viser deg hvem som har sveipet deg høyre. Men den ene jeg har prøvd (flames) tillot ikke at du fortsatte å sveipe i selve Tinder-appen, da ble det krøll i systemet. Så da måtte man gjøre det i flames-appen i stedet. Der trenger du heller ikke sveipe vekk noen. 

Vil tro du enten har fått deg en lure-app, eller at du har glemt å sjekke om det er noen restriksjoner involvert. 

Anonymkode: 08a7a...a99

Skrevet

Hmm.. skjønner. Har forsøkt å lese retningslinjer men finner ingenting om det.

lastet ned enda en app, med samme type innhold. Begge viser match på en spesifikk jente og jeg får henne opp på tinder. Ingen gir meg match, får en error på den ene appen, også er hun tilbake, men får ikke match.

Skrevet

Noen andre som har noe erfaringer eller vet noe her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...