AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Da jeg var barn/fjortis mobbet mammas eks meg for at jeg ikke var som de andre jentene, fordi jeg aldri viste interesse for gutter. men braket løs når jeg var 16. Ble mye krangel hjemme pga jeg slet med humøret av frustrasjon på hva det var med min daværende forelskelse. han var10 år eldre enn meg og hadde litt rusproblemer. nok om det, etter 3 år med ulykkelig forelskelse, ble jeg betatt av en mann ute på byen jeg hadde flyttet til for å studere. Så ble det masse dårlig stemning også pga det, jeg viste ikke hvordan jeg skulle gå frem, men fant ut han var rundbrenner så jeg mistet følelsene. når jeg har snakket om slike følelser, særlig til foreldrene, så sa mammas type hele tiden at alt bare var inbilning, at jeg egentlig ikke var forelsket og at han viste hvem som kunne passet sammen med meg. jeg prøvde å bli sammen med han, som han mente var så perfekt for meg. Men jeg hverken tente eller fikk følelser på noen måte!:( Så det endte medat jeg ville han skulle finne en kvinne som faktisk elsket ham. og nå..et par år senere, er jeg betatt av en igjen. men føler det bare er en patetisk kvinneting:( Han er kanskje den eneste for meg, men jeg blir mest sannsynlig en av mange for han. Men det er jo helt sikkert fortjent, jeg har såret noens følelser jeg og, avvist slike menn jeg ikke fant noen ting ved. Og uansett hvilken type mann jeg liker, så tenker jeg at han er en drittsekk, uansett. Mindre kjekk eller kjekk, rik eller fattig..jeg lover jeg har likt mange forskjellige. Anonymkode: 297f1...a05
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Det jeg lurer på er hvorfor typen til moren din er så involvert i ditt dating-liv. Det høres creepy ut. Hva med å slutte å stresse med partnere og heller konsentrere deg om andre ting i livet. Din lykke står og faller ikke på å finne en partner så fort som mulig. Anonymkode: e41df...548
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det jeg lurer på er hvorfor typen til moren din er så involvert i ditt dating-liv. Det høres creepy ut. Hva med å slutte å stresse med partnere og heller konsentrere deg om andre ting i livet. Din lykke står og faller ikke på å finne en partner så fort som mulig. Anonymkode: e41df...548 Fordi han fant ut om han eldste jeg datet. at han ikke likte det. Og jeg ble litt avhengig av å høre hva han tror om saker for han er mann selv. Og vet hvordan de tenker. Saken er at han ikke liker noen jeg liker. Og de han synes jeg passer med er kjedelig jeg sa jeg ikke kunne tvinge frem følelser, men han sa at det går. Jeg ER jo forelsket i en nå, men tror stadig vekk at det sikkert er en mindre bra fyr. Anonymkode: 297f1...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå