Gå til innhold

Ekle ting hunder gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke ha litt "selvironi", som hundeeiere? Jeg har ikke hund pr idag, men har hatt hund i mange år og planlegger å skaffe en til. Men vi kan ikke stikke under en stol at hunder faktisk er ekle dyr. Ha litt humor, og kom med deres eksempler på hvorfor! 

Hunder er ekle fordi: 

De fleste av dem spiser alt som lukter møkk eller blod. Inkludert brukte truser, bind med mensen på, kattebæsj og søppel. 

Anonymkode: 76d50...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rulle seg i nyhevda mark. Ikke gøy med gul hund. :P

Skrevet

Spise sin egen oppkast :sprettoy:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Tabris skrev:

Rulle seg i nyhevda mark. Ikke gøy med gul hund. :P

Eller rulle seg i "skittstripa" til søppelbilen, den som henter matavfall *brekkeseg*

Skrevet

Sniker seg oppi søppelet på badet og spiser bæsjebleier ( har bare skjedd de to!!! gangene jeg ikke har kastet de ut med en gang, men begge gangene fant han de) 

Spiser sitt eget oppkast

Tror kattekassen er en godteriskål

Spiser kuruker, hestepærer og sauelort

Spiser generelt alt han får tak uansett hvor han finner det

Anonymkode: 306e0...2be

Skrevet

Jeg hater hunder som slikker meg i ansiktet, eller på hendene eller hvor som helst egentlig. Det er så ekkelt at jeg får lyst til å kaste opp. Hundehår overalt er også ekkelt. Jeg kan heller ikke fordra lukten av hundedritt, eller hunder generelt.

Anonymkode: 39bd3...efd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater hunder som slikker meg i ansiktet, eller på hendene eller hvor som helst egentlig. Det er så ekkelt at jeg får lyst til å kaste opp. Hundehår overalt er også ekkelt. Jeg kan heller ikke fordra lukten av hundedritt, eller hunder generelt.

Hva gjør du her da egentlig? 

Jeg kjøpte valp for noen måneder siden, og det desidert ekleste må ha vært da valpen tok en svær snegle i munn. Tok kjapt tak i munnen og dro ut snegla, men fikk søren meg ikke bort slimet rundt munnviken, og valpen harka resten av kvelden. Syns det var kjempe ekkelt de neste timene da hun absolutt skulle slikke og valpebite og ville ikke ha henne i senga den kvelden:fnise: 

Anonymkode: 01dce...1b8

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig relevant

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...