Gjest Cerise Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 Kjæresten min ønsker seg så veldig en håndholdt pc til jul. Trenger det som en elektronisk filofax, og vil eller også bruke den som mp3 spiller. Har ikke peiling på dette markedet i det hele tatt, er seriøst clueless.. Noen som har bra tips? Vil helst ikke at den skal koste så mye mer enn 2000... Så på en som heter palm zire 72, syns den så fin ut. men som sagt, har jo null peiling, hehe. Alle tips mottas med stooooor taknemlighet
Gjest Kaffegjesten Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 Litt off-topic kanskje, men - jeg har hatt slikt utstyr. Nå er jeg på papirstadiet igjen. Orker ikke flere duppeditter å synkronisere med mobiltelefon, laptop, pc'en på jobben, kalenderen for unger og kone hjemme. 10 forskjellige ladere, glemt igejn på hytta eller jobben - you name it. Så nå er det gammeldags almanakk(uten batterier!) helt grei mobiltelefon uten all verdens muligheter - og som kan slås av(meget viktig), laptop og pc på jobben - uten noe spesielt synkroniseringsprogram. Det er avinstallert! Må vel innrømme at Mp3-spilleren er gitt til en av ungene, men låner den av og til hvis jeg har lyst. Ro er deilig!
Gjest Cerise Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 Hehe,er forsåvidt enig med deg i det du skriver, kaffegjesten Men nå har det seg sånn at kjæresten min er på papirstadiet, hehe, og ønsker seg et elektronisk leketøy
Gjest Kaffegjesten Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Skjønner at mange har lyst på "all verdens" greier. Var ganske leken slik i mange år selv så jeg bør holde munn. Nå er det viktigste at det virker(gjerne hele tiden), er praktisk og ikke så dyrt. Sånn sett har jeg lekt fra meg og jeg synes på ingen måte at en håndholdt pc, Palm eller hva de heter alle sammen er særlig praktisk. En gang kunne jeg ikke leve uten, men nå lever jeg best UTEN noe slikt. Hadde jeg vært kjæresten din(noe du vet jeg ikke er) ville jeg kjøpt meg en god Mp3-spiller og glemt resten. Ellers ønsker jeg deg og kjæresten din en god jul.
Gjest Cerise Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 Hehe, ja, man må lære av egen erfaring får se hva jeg ender opp med som julegave, foreløpig ser det ut til at en palm er litt for dyr for min lommebok:) God jul til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå