AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Jeg vet ikke om jeg er gravid, men jeg har ikke fått mensen og blir litt paranoia. Får den alltid reeegelmessig og jeg har heller ikke stresset. Så hvorfor kommer den ikke ? Hva kan være grunnene? Må jeg virkelig kjøpe en graviditetstest ? Anonymkode: ab262...abd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Nei, det kan du ikke Det er mange grunner til at man ikke får mensen, ikke bare graviditet. Feks, stress, undervekt, hard trening, andre sykdommer, hormonforstyrrelser etc. Hvis du ikke får den om en måneds tid til ville jeg tatt en tur til legen, så får du sjekket deg ihvertfall, om du trenger hjelp med hormonene eller lignende. Anonymkode: ef733...c8e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Hvis du har vært i samme rom som en gutt så kan du fort bli gravid. Såkalt "svevesperm" er veldig utbredt der hvor gutter befinner seg, og kan fort komme inni deg hvis du har tatt av klærne. Anonymkode: 837f5...256 12
Cuntzilla Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Selvfølgelig kan man ikke bli gravid uten å ha sex, det er en ganske sjuk ting å spørre om når du er såpass gammel at du kan stave. Kan være en rekke årsaker til det! Hvor sen er du? 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det kan du ikke Det er mange grunner til at man ikke får mensen, ikke bare graviditet. Feks, stress, undervekt, hard trening, andre sykdommer, hormonforstyrrelser etc. Hvis du ikke får den om en måneds tid til ville jeg tatt en tur til legen, så får du sjekket deg ihvertfall, om du trenger hjelp med hormonene eller lignende. Anonymkode: ef733...c8e Men om det kan være graviditet, hvor langt kam man være på vei før det er for sent å fjerne det? Jeg har sugd noen, og det kan hende at det på en måte kan ha kommer inn. Nei, har verken stresset, normal vekt, ingen hormonfotdtyrtelser. Anonymkode: ab262...abd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har vært i samme rom som en gutt så kan du fort bli gravid. Såkalt "svevesperm" er veldig utbredt der hvor gutter befinner seg, og kan fort komme inni deg hvis du har tatt av klærne. Anonymkode: 837f5...256 Det var det jeg tenkte kunne være grunnen Anonymkode: ab262...abd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #7 Skrevet 12. desember 2016 5 minutter siden, Cuntzilla skrev: Selvfølgelig kan man ikke bli gravid uten å ha sex, det er en ganske sjuk ting å spørre om når du er såpass gammel at du kan stave. Kan være en rekke årsaker til det! Hvor sen er du? Jeg beklager, skulle skrevet posten mer utfyllende. Jeg har flere ganger vært i nærheten av sperm så tenkte at dette kan ha kommet inn i meg og at jeg da kan ha blitt gravid uten sex om du forstår. Jeg er 2. Måneder forsinket Anonymkode: ab262...abd
alabaster Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 Ja, det er mulig. Men du hadde visst det om du hadde vært gjennom kunstig befruktning. Det er ikke så uvanlig at noen sykluser er litt rare. Hvis det tar flere måneder før mensen er tilbake, kan du ta kontakt med fastlegen din og høre om du trenger hormonbehandling. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #9 Skrevet 12. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg beklager, skulle skrevet posten mer utfyllende. Jeg har flere ganger vært i nærheten av sperm så tenkte at dette kan ha kommet inn i meg og at jeg da kan ha blitt gravid uten sex om du forstår. Jeg er 2. Måneder forsinket Anonymkode: ab262...abd Altså jeg har hoppet over 2 ganger og skulle i tillegg fått mensen nå men nå kom den heler ikke Anonymkode: ab262...abd
Cuntzilla Skrevet 12. desember 2016 #10 Skrevet 12. desember 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg har hoppet over 2 ganger og skulle i tillegg fått mensen nå men nå kom den heler ikke Anonymkode: ab262...abd Du går på pillen og hopper over, eller? Det er jo ikke uvanlig at det kødder med syklusen da! Det er jo ikke ordentlig menstruasjon du har engang. Og nei, du kan ikke bli gravid hvis du bare har sugd noen heller, og det finnes ikke noe som heter svevesperm. Endret 12. desember 2016 av Cuntzilla 4
Gjest Overrasket Skrevet 12. desember 2016 #11 Skrevet 12. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har vært i samme rom som en gutt så kan du fort bli gravid. Såkalt "svevesperm" er veldig utbredt der hvor gutter befinner seg, og kan fort komme inni deg hvis du har tatt av klærne. Anonymkode: 837f5...256 Enig. Og dersom man har hatt et sykehusopphold under full narkose, og de ved en feiltagelse la pasienten på prøverørsavdelingen, da kan ting skje. Tankene går også til en av historiens mest kjente kvinner, Maria. Hun var jo som kjent jomfru da hun fødte.
Aamu Skrevet 12. desember 2016 #12 Skrevet 12. desember 2016 Nei, det kan du ikke, med mindre du inseminerer deg selv med fruktbar sæd på andre måter. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #13 Skrevet 12. desember 2016 22 minutter siden, Cuntzilla skrev: Du går på pillen og hopper over, eller? Det er jo ikke uvanlig at det kødder med syklusen da! Det er jo ikke ordentlig menstruasjon du har engang. Og nei, du kan ikke bli gravid hvis du bare har sugd noen heller, og det finnes ikke noe som heter svevesperm. 22 minutter siden, Cuntzilla skrev: Du går på pillen og hopper over, eller? Det er jo ikke uvanlig at det kødder med syklusen da! Det er jo ikke ordentlig menstruasjon du har engang. Og nei, du kan ikke bli gravid hvis du bare har sugd noen heller, og det finnes ikke noe som heter svevesperm. Nei, jeg går ikke på pillen Anonymkode: ab262...abd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #14 Skrevet 12. desember 2016 Jomfru Maria ble jo gravid, så muligheten for at du kan være gravid er der;) Anonymkode: 759ce...2ee
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #15 Skrevet 12. desember 2016 Ok, det kan sikkert være en rekke andre grunner som feks hormoner som kan være grunnen. Men det var en fyr som spermed på meg så tenkte det kanskje kunne kommet noe inn.. Beklager dere må tro dette er trolig for Gud for noen merkelige som jeg har ... Beklager Anonymkode: ab262...abd
Cuntzilla Skrevet 12. desember 2016 #16 Skrevet 12. desember 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg går ikke på pillen Anonymkode: ab262...abd Åkej sånn ja, du har hoppet over 2 ganger uten vilje på en måte. Da skjønner jeg bekymringen, men tror fremdeles ikke det er sannsynlig at du skal føde det neste Jesusbarnet. Med mindre du med "i nærheten av sperm" mener at du har praktisert å hoppe av i svingen eller lignende. Ta en tur til legen. Du sier at du ikke har hormonforstyrrelser, men det kan du vel strengt tatt ikke vite og dette er jo et symptom på det. Om det ikke er stress, trening, kosthold så kan det være en typ sykdom/lidelse som går på dette med hormoner, eller kanskje en godartet svulst etc. Endret 12. desember 2016 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #17 Skrevet 12. desember 2016 1 minutt siden, Cuntzilla skrev: Åkej sånn ja, du har hoppet over 2 ganger uten vilje på en måte. Da skjønner jeg bekymringen, men tror fremdeles ikke det er sannsynlig at du skal føde det neste Jesusbarnet med mindre du med "i nærheten av sperm" mener at du har praktisert å hoppe av i svingen eller lignende. Ta en tur til legen. Du sier at du ikke har hormonforstyrrelser, men det kan du vel strengt tatt ikke vite og dette er jo et symptom på det. Om det ikke er stress, trening, kosthold så kan det være en typ sykdom/lidelse som går på dette med hormoner, eller kanskje en godartet svulst etc. Ja ikke sant Anonymkode: ab262...abd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #18 Skrevet 12. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja ikke sant Anonymkode: ab262...abd Forresten, et spm om pillen. Når skal man ta den i forhold til mensen? 3 uker før liksom ? Jeg vil gjerne starte så fort mensen er kommet tilbake. Så jeg slipper å stresse på om jeg kan være gravid Anonymkode: ab262...abd
Gjest Loffeliten Skrevet 12. desember 2016 #19 Skrevet 12. desember 2016 Det nærmer seg jo jul, og høysesong for "graviditet uten sex"... Du kan ikke bli gravid av å suge noen, nei. Du høres ganske ung ut? Det er ikke så uvanlig at mensen er uregelmessig de første årene, men hvis den har pleid å være noenlunde regelmessig og plutselig hopper over flere måneder kan det være lurt å ta en sjekk hos legen.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #20 Skrevet 12. desember 2016 Eneste jeg kan tenke meg som du kan, i teorien, bli gravid av ved oralsex er om dere kysser etterpå når du har sæd i munnen, og han går ned på deg. Men oddsen for det er minimal. Anonymkode: 58da1...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå