Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har et stort problem, nemlig det å finne bh'er som sitter pent. jeg bruker størrelse c95 og har som dere forstår ganske store bryst. Jeg finner jo nmange bh'er i den rette størrelsen men problemet er ofte at de ikke sitter noe pent på. Jeg skulle ønske det fantes en bh som presset brystene mer inn mot kroppen kanskje. Jeg har prøvd diverse sportsbh'er men problemet med dem er at de får brystene til å " vandre" mot midten på en måte og det er jo ikke særlig pent da....Noen som har gode tips/ merker som er fine til folk med store bryst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange her inne - med store bryster - har hatt fått god hjelp av å gå til LaLina på Hegdehaugen .

Søker du på det - vil du finne mange tråder om det samme

Skrevet

Gå til La Lina ja - der er det hjelp å få, men den ligger på St. Hanshaugen, i Waldemar Thranes gt. :wink:

Du kan også kikke litt her: Bravissimo

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg sjekka ut bravissimo-sida men jeg skjønner ikke helt de engelske størrelsene. Hva betyr f. eks. 38D?

Skrevet
Nå har jeg sjekka ut bravissimo-sida men jeg skjønner ikke helt de engelske størrelsene. Hva betyr f. eks. 38D?

38 = 85 (altså er en 38D lik en 85D) - 34=75, 36=80, 38=85, 40=90... osv

Skrevet

r du sikker på at du trenger 95 C og ikke eks 85/80 D /DD/E?

Skrevet
r du sikker på at du trenger 95 C og ikke eks 85/80 D /DD/E?

Ja, det kan være at du kanskje bruker feil størrelse. Vi er mange her inne som har fått oss en aha opplevese når vi har fått proff hjelp med tilpassing av BH, for eksempel hos La Lina. Meg inkludert. ;)

Skrevet

Veldig godt poeng fra Melk!

Gå gjerne på La Lina først og få en måling, så kan du bestille på nettet etterpå :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg aner jo ikke om jeg bruker feil størrelse men 95 er vel målet rundt ikke sant? Jeg bor jo i Finnmark og jeg tror ikke man kan få hjelp til tilpasning på f.eks. cubus eller spar kjøp. Må nok vurdere en tur innom Lalina neste gang jeg er i Oslo

Skrevet
Jeg aner jo ikke om jeg bruker feil størrelse men 95 er vel målet rundt ikke sant? Jeg bor jo i Finnmark og jeg tror ikke man kan få hjelp til tilpasning på f.eks. cubus eller spar kjøp. Må nok vurdere en tur innom Lalina neste gang jeg er i Oslo

Det er vel verdt en tur dit (puppehimmelen, spør du meg :ler: )!

Du kan jo få en pekepinn på om du er inne på den rette størrelsen ved å ta frem målebåndet - hvor stor er omkretsen rundt kroppen din rett under brystene (akkurat i folden og i rett linje hele vegen rundt)?

Skrevet

Stram godt til nr du måler, bhen skal sitte stramt på ytterste hakk, ikke slakt. Det skal ikke tyte noe pupp utenfor hverken på sidene eller øverst på cupen. Da må du opp i cup. Puppen skal heller ikke bli skviset inntil kroppen, de skal løftes opp og frem så det er luft under dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...