Gå til innhold

Dere single med hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tilpasser dere singellivet og hundeeierlivet? Jeg har nå begynt å date og kommer i den situasjonen at jeg for eksempel blir invitert på mat og vin hjem til daten. Koselig det og jeg vet hvor det bærer, men jeg blir nødt til å gå hjem på kvelden fordi jeg har hunden hjemme.

Kunne ikke vært foruten hunden, men trenger litt tips til hvordan man skal gjøre det praktisk på datingen :)

Anonymkode: 91ec3...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviterer hjem til meg istedet :) Alltid. Om det er vennebesøk, date eller familie. Jeg har hund og skal jeg bort til de så kan jeg ikke være lenge, vil de ha en lang kveld med meg må det bli hjemme hos meg. :) 

Anonymkode: cb1c0...0a8

Skrevet

Det samme gjelder å gå ut og ta et glass vin etter jobb.. Det går jo heller ikke. Det samme trene på vei hjem fra jobb. 

Men man får tilpasse ut fra gleden ved å ha hund. 

Og ved dating, må dere nesten dra hjem til deg. Evt planlegge det slik at hunden kan passes av noen andre.

Anonymkode: 90f5c...c4e

• Liker 2
Skrevet

Ta med hunden på date hos han? Da får dere også gått en kveldstur før videre kos :)

Anonymkode: 56685...a30

Skrevet

Du er på date hos han, dere koser dere med vin og annet om dere ønsker, deretter går du hjem. Og du sier ifra at du må hjem pga hunden. Etter et par dater inviterer du han hjem til deg, og da kan han sove over:) 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tilpasser dere singellivet og hundeeierlivet? Jeg har nå begynt å date og kommer i den situasjonen at jeg for eksempel blir invitert på mat og vin hjem til daten. Koselig det og jeg vet hvor det bærer, men jeg blir nødt til å gå hjem på kvelden fordi jeg har hunden hjemme.

Kunne ikke vært foruten hunden, men trenger litt tips til hvordan man skal gjøre det praktisk på datingen :)

Ta med hunden?

Skrevet

Hei! Takk for tips!

Dessverre trives ikke hunden på fremmede plasser og bruker lang tid på å roe seg ned. Vil ikke skremme vekk daten med en svær urolig hund... :P 

Skrevet

Inviter hjem hos deg? Få noen til å passe hunden av og til?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Takk for tips!

Dessverre trives ikke hunden på fremmede plasser og bruker lang tid på å roe seg ned. Vil ikke skremme vekk daten med en svær urolig hund... :P 

Så les tipsene om å ha date hjemme hos deg selv da. Snakk om å lage problemer, du får tre forskjellige råd, og svarer på det ene som ikke er mulig :P 

Anonymkode: cb1c0...0a8

• Liker 3
Skrevet

Når jeg var singel så løste jeg det slik:

Enten tok vi date hos meg.

En av naboungene elsket hunden min og var overlykkelig om hun fikk være hundevakt. Jeg kom faktisk hjem sent noen ganger til en lapp på kjøkkenbordet om at hunden var på overnattingsbesøk hos jentungen og at de leverte den igjen morgenen etter 😂

Hunden ble med til daten.

Hundevakt hos venninne.

Etterhvert likte daten min hunden så godt at han ble fornermet dersom ikke hunden ble med til han på besøk 😍

Anonymkode: 66964...105

Skrevet

Jeg hadde helt klart sagt klart i fra at hunden skulle være med! Velger man den dama må jo uansett hunden være med😊

Skrevet

Kjæresten min hadde hund da vi møttes. Den hunden kunne ikke være alene, kun korte perioder i bilen. Så skulle jeg ha daten på besøk var det en selvfølge at hunden ble med.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Takk for tips!

Det vil jo gå seg til når hunden har vært der noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...