anja69 Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Hei! Jeg skal snart til Polen,jeg har lyst til å forstørre leppene og få litt mer volum i kinnene. Noen som vet hvor mye det koster i Polen og kan anbefale en flink lege(som pratar engelsk) i Gdansk? Takk for hjelpen!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Det er ikke så mye billigere i Polen enn i Norge, sjekket en vilkårlig kosmetisk side og det koster ca 4000 for 2 gram. Tror du vil være tryggere med å gjøre det hjemme, så får du også god oppfølgig Anonymkode: 4b7c9...32f 4
polenbesok Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Ja det sant,fillers fe juvederm koster ca 2000 kr per 1 ml. Du kan også spørre om prisen,kanskje du får noe tilbud? sikkert før jul.. jeg kan anbefale legen som pratar norsk og jobber også i norge. hun er veldig flink. Jeg kan sende deg detaljer på PM
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gjort noe sånt selv i Polen, og jeg er halvt polsk liksom. Hadde kjentes mye tryggere å gjøre sånt i Norge, hvor man snakker samme språk og kan lese seg opp om andres erfaringer. Mye vanskeligere som nordmann å finne fram til en lege som snakker engelsk og som man føler seg trygg på i ett annet land. Det er jo bare fåtallet av polakker som faktisk prater engelsk, men det er såklart flere i store byer sånn som Gdansk. Du får jo heller ikke lest deg opp om andres erfaringer for bortsett fra utlendinger så vil jo polakker skrive på polsk. Hadde ikke vært nok for meg å lese meg opp bare ved hjelp av engelsk, jeg ville nok hørt med venner og familie og prøvd mitt beste på å forstå polsken om jeg skulle gjort noe sånt. Sier ikke at det ikke er flinke folk i Polen for de finnes det sikkert flust av, jeg ville bare ikke gamblet med ansiktet mitt der nede liksom. Anonymkode: 728ed...1ae 1
polenbesok Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Ja det sant.. jeg vil ikke gå til legen som pratar kun engelsk eller polsk.. . Jeg kjenner legen som pratar norsk og utfører estetiske behandlinger i Norge og i Gdansk. Da er det trygg å få sånn behandling i Polen,fordi du kan sjekke først referansene i Norge
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 På 12.12.2016 den 21.30, polenbesok skrev: Ja det sant.. jeg vil ikke gå til legen som pratar kun engelsk eller polsk.. . Jeg kjenner legen som pratar norsk og utfører estetiske behandlinger i Norge og i Gdansk. Da er det trygg å få sånn behandling i Polen,fordi du kan sjekke først referansene i Norge Helt ærlig så ville jeg foretrukket en lege som kun snakker polsk, for jeg har nok venner og familie der nede og kan språket såpass godt selv at jeg hadde følt meg trygg på det. Hadde jeg ikke hatt det så hadde jeg unngått hele greia og fått utført prosedyren av en norsk lege her i Norge. Jeg har bedre erfaringer generelt med folk som kun snakker polsk enn med de som snakker engelsk der nede, men det er nok fordi jeg er mer enn en helt vanlig turist. Mye som er bedre og billigere i Polen enn i Norge. Til sommeren skal jeg ha med meg bilen min ned dit og få fikset den opp, men det hadde jeg ikke turt å gjøre om det ikke var for den polske forelderen min som vet hvilke verksted jeg burde ta med bilen min til og som kan snakke for meg på polsk når jeg trenger det. Men så er jeg ganske forsiktig av meg av natur, ihvertfall når det gjelder sånne store ting som dette her. Anonymkode: 728ed...1ae
polenbesok Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig så ville jeg foretrukket en lege som kun snakker polsk, for jeg har nok venner og familie der nede og kan språket såpass godt selv at jeg hadde følt meg trygg på det. Hadde jeg ikke hatt det så hadde jeg unngått hele greia og fått utført prosedyren av en norsk lege her i Norge. Jeg har bedre erfaringer generelt med folk som kun snakker polsk enn med de som snakker engelsk der nede, men det er nok fordi jeg er mer enn en helt vanlig turist. Mye som er bedre og billigere i Polen enn i Norge. Til sommeren skal jeg ha med meg bilen min ned dit og få fikset den opp, men det hadde jeg ikke turt å gjøre om det ikke var for den polske forelderen min som vet hvilke verksted jeg burde ta med bilen min til og som kan snakke for meg på polsk når jeg trenger det. Men så er jeg ganske forsiktig av meg av natur, ihvertfall når det gjelder sånne store ting som dette her. Anonymkode: 728ed...1ae Det er lurt å ta bilen til polen og fixa..da kan du spare mye penger..men ikke alle er så heldige å ha familie som pratar polsk..:-) jeg velger legen som pratar norsk eller engelsk..men må prata veldig bra engelsk.. Da føler jeg meg trygg. Egentlig jeg føler at klinikker i polen har høyere standarder enn i norge .. jeg mener interiør, behandlinger og kundepleie...sånn moderne luksus..også de bryr seg mer om kunden i polen enn i norge..det samme er i tsjekkia
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #8 Skrevet 14. desember 2016 7 minutter siden, polenbesok skrev: Det er lurt å ta bilen til polen og fixa..da kan du spare mye penger..men ikke alle er så heldige å ha familie som pratar polsk..:-) jeg velger legen som pratar norsk eller engelsk..men må prata veldig bra engelsk.. Da føler jeg meg trygg. Egentlig jeg føler at klinikker i polen har høyere standarder enn i norge .. jeg mener interiør, behandlinger og kundepleie...sånn moderne luksus..også de bryr seg mer om kunden i polen enn i norge..det samme er i tsjekkia Men du er vel polsk selv, så er det ikke litt merkelig da at du ikke velger noen som snakker morsmålet ditt? Og om du er Tsjekkisk, ville du heller valgt noen som snakker engelsk foran ditt eget morsmål? Tydelig at du prøver å promotere deg selv og varen din, men jeg har da vel lov til å fortelle TS om mine egne erfaringer og tanker selv om de ikke samsvarer 100% med dine tanker og meninger? Ja, mye er bedre i Polen enn i Norge, men jeg hadde som sagt ikke gamblet med ansiktet mitt der nede. Anonymkode: 728ed...1ae 2
polenbesok Skrevet 14. desember 2016 #9 Skrevet 14. desember 2016 Jeg er ikke polsk..jeg har polsk familie og det er stor forskjell!jeg ble født i norge og har bodd her i nøyaktig 40 år nå..!og jeg snakker og forstår veldig lite polsk..så nei, det er ikke merkelig. Varen min vil jeg promotere ?ka ?polen eller?haha. Du er morsom. Jeg har diskuterat med deg -du har lov til å fortelle om dine egne erfaringer og jeg har lov til å svare -det er forum. Ta det med ro. Du trenger ikke å gamble med ansiktet ditt -ingen kan tvinge deg. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du er vel polsk selv, så er det ikke litt merkelig da at du ikke velger noen som snakker morsmålet ditt? Og om du er Tsjekkisk, ville du heller valgt noen som snakker engelsk foran ditt eget morsmål? Tydelig at du prøver å promotere deg selv og varen din, men jeg har da vel lov til å fortelle TS om mine egne erfaringer og tanker selv om de ikke samsvarer 100% med dine tanker og meninger? Ja, mye er bedre i Polen enn i Norge, men jeg hadde som sagt ikke gamblet med ansiktet mitt der nede. Anonymkode: 728ed...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå