AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 En ny, men ganske god venninne meg (tror jeg..) har begynt å oppføre seg merkelig. Med merkelig menes helt plutselig har hun blitt fantastisk positiv til alt og alle, forbeholdt at det er i hans nærvær. Hun oppfører seg normalt når det er bare meg og henne + venninner. Mulig hun har fått en slags ny giv, men hun ignorerer meg totalt når hun henger med kun meg og typen. Totalt tunellsyn og krever oppmerksomheten hans som et lite barn til tider. Har hatt litt venninnesnakk med henne rundt gutter, og da har vi naturligvis kommet inn på forholdet til typen min. Kun positive ting, men angrer på det nå. Litt ekkelt at hun vet om ting innenfor forholdet vårt (ufarlige og kun positive ting likevel) nå som hun innynder seg på den måten. Det virker som han er positiv til all oppmerksomheten, og det er egentlig litt godt for min del at han kommer godt overens med henne. Men kjenner det stikker litt i hjertet mitt når hun oppfører seg som kjæresten hans og kaller han vennen og andre kjælenavn. Kjenner på en følelse av avensjukhet og det er ikke slik jeg vil være. Har heller ikke lyst til å droppe henne, hun er en flott person og jeg verdsetter henne høyt med unntak av overnevnte. Hvordan kan jeg legge dette fram til henne? Eller bør jeg i det hele tatt gjøre det, kanskje bare jeg bare må se det an? Anonymkode: bd7a3...442 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 En god venninne oppfører seg ikke slik. Jeg ville tatt det opp med henne. Hva mener kjæresten din om oppførselen hennes? Anonymkode: a5b4a...e8f 11
Saphyria Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Spør ho om hva greia er, og hvorfor ho plutselig går rundt og kaller din kjæreste diverse kjælenavn. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: En god venninne oppfører seg ikke slik. Jeg ville tatt det opp med henne. Hva mener kjæresten din om oppførselen hennes? Anonymkode: a5b4a...e8f Han nyter oppmerksomheten. Et øyeblikk i kveld synes jeg at jeg hørte han kalle henne vennen tilbake.. Blir helt matt. Jeg lurer på om jeg bør ta det opp med kjæresten min først. 38 minutter siden, Saphyria skrev: Spør ho om hva greia er, og hvorfor ho plutselig går rundt og kaller din kjæreste diverse kjælenavn. Har så lyst til å gi henne inn, men samtidig ikke. Hun er en del av det lille nettverket jeg har. 7 minutter siden, Evilposelos skrev: Hun høres betatt ut. Ja.. Du har rett. Og jeg ser en trussel i henne dessverre, siden hun selv har fortalt om at hun ødela et forhold til bestevenninna si av å gjøre noe lignende. 1 minutt siden, Hulderen skrev: Det fremgår da ikke noe sted at venninnen er i et seriøst forhold? Hun er ikke i et seriøst forhold. Anonymkode: bd7a3...442 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 TS ovenfor forresten Anonymkode: bd7a3...442
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #7 Skrevet 12. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han nyter oppmerksomheten. Et øyeblikk i kveld synes jeg at jeg hørte han kalle henne vennen tilbake.. Blir helt matt. Jeg lurer på om jeg bør ta det opp med kjæresten min først. Har så lyst til å gi henne inn, men samtidig ikke. Hun er en del av det lille nettverket jeg har. Ja.. Du har rett. Og jeg ser en trussel i henne dessverre, siden hun selv har fortalt om at hun ødela et forhold til bestevenninna si av å gjøre noe lignende. Hun er ikke i et seriøst forhold. Anonymkode: bd7a3...442 Fortell typen din at hun har skryti på seg å ødelegge andres forhold til venninner.. Så kanskje han skjønner hvor uspekulært /manipulerende hun er Anonymkode: 4ee6b...f18 2
Captcha Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 Jeg syns dette høres ut som utrolig dårlig oppførsel. Du skal ikke sitte og føle deg som tredje hjulet på vogna, når det er DIN kjæreste. Ta det opp med han, hvordan DERE skal forholde dere til denne "venninna". Og akkurat hun syns jeg du skal ta med en klype salt, dette er ikke et menneske som vil deg godt. Sånn er det bare noen ganger, at folk en treffer har sin helt egne agenda, og ikke bryr seg en døyt om deg. Selv om det er vondt å innse, særlig kanskje for deg som sier du har et lite nettverk fra før. Men det skal ikke bety at du kan behandles så respektløst. Og no no! 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #9 Skrevet 12. desember 2016 Hva slags "kjælenavn" er det snakk om? Tror jeg hadde tatt en prat med henne. Anonymkode: 234a1...807
Aamu Skrevet 12. desember 2016 #10 Skrevet 12. desember 2016 Du kan jo spørre henne rett ut, foran kjæresten din: "Er du FORELSKA i "xx" eller?".
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #11 Skrevet 12. desember 2016 Dette var drøyt ille. ville tatt det opp med typen og din venninne. Dette er ikke grei oppførsel, spesielt med tanke på hva hun har gjort tidligere . ikke bli forundret hvis hun stikker av med han. Her er det på tide å markere territorium ! Anonymkode: 8d45f...407 1
Gjest O.G. Skrevet 12. desember 2016 #12 Skrevet 12. desember 2016 Sikker på at det ikke er noe du innbiller deg?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #13 Skrevet 12. desember 2016 For all del ikke la hun vite at du blir usikker på henne, enkelte jenter vil bruke det de kan til sin fordel. Velg heller å ikke la henne være med deg og typen din så mye. Snakk med typen din om dette og ha han på din side. Men ikke vis deg sårbar eller svak ovenfor jenter som dette. Anonymkode: 6713d...53d 1
Carrot Skrevet 12. desember 2016 #14 Skrevet 12. desember 2016 Jeg ville sagt fra når det skjedde, idet hun bruker kjælenavn på partneren din kan du si "unnskyld? Bruker du kosenavn på MIN kjæreste? virkelig? Og du syns det er helt greit og overhode ikke rart?" Og stakkars mann om han hadde brukt det tilbake 3
Gjest O.G. Skrevet 12. desember 2016 #15 Skrevet 12. desember 2016 For alt det TS vet så kan denne kjæresten like oppmerksomheten....
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. desember 2016 #16 Skrevet 12. desember 2016 Her må du sette foten ned å si hva du syns foran dem begge. For dette er drøyt.
Gjest lizard queen Skrevet 12. desember 2016 #17 Skrevet 12. desember 2016 Hadde en venninne som holdt på sånn. Når jeg spurte henne om det prøvde hun seg på at hun "var jo sånn mot alle" men når man har vært venner i et par år er det rimelig gjennomsiktig, så jeg sa hun enten fikk skjerpe seg eller dra til helvete. Det er mer enn nok av folk der ute som vil deg vondt, om ikke man skal drive og se seg over skuldra når man er rundt "venner" også.
Gjest Nori Skrevet 12. desember 2016 #18 Skrevet 12. desember 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Nori, mod
lokmeister2016 Skrevet 12. desember 2016 #19 Skrevet 12. desember 2016 tror henne legger ann på han ts, hadde en slik veninne selv!! måtte droppe noen veninner for de prøvde seg på xn og typen...-.-
Carrot Skrevet 13. desember 2016 #20 Skrevet 13. desember 2016 18 timer siden, O.G. skrev: For alt det TS vet så kan denne kjæresten like oppmerksomheten.... og da er jo alt helt greit selvsagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå