Gå til innhold

Surkling i brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner en slags surkling/vibrering på høyresiden av brystkassa som dukker opp sporadisk. Den kommer selv om jeg holder pusten, så regner med at den ikke har noe med pustingen min å gjøre. Blir litt engstelig for hva det kan skyldes. Jeg er i starten av tjueårene, røyker ikke, er i relativt god form og har ingen andre symptomer.

Er det noen som har opplevd noe lignende eller vet hva det kan skyldes? Vet det aldri er lurt å lete etter diagnoser og årsaker på nett, men mistrives sterkt med å gå til legen om det viser seg å være en vanlig filleting.

Anonymkode: 434b5...a79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en form for bronkitt, men det høres ikke helt slik ut. Hvor lenge har det stått på?

Anonymkode: 3fac7...74e

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være en form for bronkitt, men det høres ikke helt slik ut. Hvor lenge har det stått på?

Ikke særlig mer enn 1 døgn.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke særlig mer enn 1 døgn.

Ah, hadde inntrykk av at det var måneder det var snakk om.

Gi det et døgn eller to, men mest sannsynlig har du en infeksjon på vei. Hold deg varm, ikke pust inn kald/fuktig luft, skjerf foran munnen osv.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah, hadde inntrykk av at det var måneder det var snakk om.

Gi det et døgn eller to, men mest sannsynlig har du en infeksjon på vei. Hold deg varm, ikke pust inn kald/fuktig luft, skjerf foran munnen osv.

Ja, ser jeg kunne formulert meg bedre! Tusen takk for svar, roet meg litt ned. Bedre alternativ enn dit tankene mine gikk. 

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fant du ut hva det var?

Anonymkode: 61a71...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...