AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Har truffet en på Tinder som jeg har møtt noen ganger siste måneden. Har kontakt hver dag. Han virker interessert og avtaler alltid å treffes på ny når vi sees. Problemet mitt er at jeg har veldig vanskelig for å stole på folk. Eksen min var ikke noe snill med meg og jeg følte at jeg ble lurt av han ved at han fremstilte seg for å være en annen person enn han var. Så merker at jeg blir veldig skeptisk og nesten leter etter feil bare fordi jeg er så vant med å analysere alt eksen min gjorde når jeg var sammen med han. Nå sitter jeg her og burde være fornøyd med en hyggelig date i dag, men er i stedenfor opphengt i at jeg kan se på Tinder og avstanden der at daten min ikke er hjemme. Jeg lurer på om han er hos en annen dame, tenker at det er sikkert mange som dater flere på en gang har i alle fall hørt det. Får en dårlig magefølelse og merker at jeg blir redd for å falle for han for så å bli avvist. Burde jeg spørre han rett ut neste gang vi sees om han snakker med/treffer andre. Når er det OK å spørre om dette? For min del er det utelukket å treffe flere på en gang når jeg er investert i en person, men jeg aner jo egentlig ikke hvordan han er. Og er han slik at han treffer andre når vi etter min mening har noe på gang tenker jeg at jeg må kutte han ut for å skjerme meg selv. Anonymkode: 38cbf...0ab
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Etter en måned syns jeg absolutt du kan spørre om dette. Personlig hadde jeg aldri datet og hatt sex med en fyr før vi hadde tatt en sånn prat. Selvfølgelig syns jeg du skal kunne si at du vil ha eksklusivitet. Jeg ble selv såpass usikker av Tinder-dating at jeg har tatt meg en pause. Men en taktikk jeg brukte som minimerte usikkerheten var å være ganske direkte om ting fra starten av. Da ser man fort om man tenker de samme tingene. Anonymkode: 65914...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå