Gå til innhold

Julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-) Har dere noen julegavetips til foreldre? De har alt de trenger, og skal ikke bruke så mye, mellom 1000-1500 kr. Noe i den prisklassen gøy å få som foreldre, og "nyttig"? Usikker på om jeg skal kjøpe fellesgave, eller hver sin. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på en fin resturant,
får en tre retters middag samt drikke til begge for den prisen :)
En natt på hotel eller par-spa hvis de liker sånt.
Eventuelt fylle en kurv med litt av hvert;
en bok til hver av dem, ost og kjeks, spekemat, fin sjokolade, vin, etc.

• Liker 1
Skrevet

Matgave og evt. ein god vin.

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvor gamle de er og hva de er intr i. Bøker er alltid populært i vår familie, eller hva med turklær? 

Anonymkode: b0d7f...fd7

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor gamle de er og hva de er intr i. Bøker er alltid populært i vår familie, eller hva med turklær? 

Anonymkode: b0d7f...fd7

Mamma er 30 og pappa er 50. Begge liker Egon som restaurant veldig godt. Vi går ikke så mye på tur, og ingen av dem leser bøker. Hva med å kjøpe kjøkkenting? Eller vinkjøler med vin?

Anonymkode: 3e644...960

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mamma er 30 og pappa er 50. Begge liker Egon som restaurant veldig godt. Vi går ikke så mye på tur, og ingen av dem leser bøker. Hva med å kjøpe kjøkkenting? Eller vinkjøler med vin?

Anonymkode: 3e644...960

Om din mor er 30 er vel du umulig gammel nok til å kjøpe vin, og da blir det litt rart å gi det. 

Anonymkode: 9746b...f66

• Liker 4
Skrevet
På 12.12.2016 den 17.13, AnonymBruker skrev:

Om din mor er 30 er vel du umulig gammel nok til å kjøpe vin, og da blir det litt rart å gi det. 

Anonymkode: 9746b...f66

Jeg er 14

Skrevet

Umiddelbart vil jeg si at det høres altfor mye ut å bruke 1000-1500 kroner på en gave til foreldrene dine! Forøvrig: Hvis Egon er favorittrestauranten, så er de nok ikke så mat- og vininteresserte, så det kan du kanskje glemme. Ville foreslå noe til et par hundrelapper, for eksempel kinobilletter, en film, en ekstra god håndkrem, et brettspill, en hyttebok /gjestebok, en kalender med bilder av deg og eventuelle søsken, god kaffe, eventuelt i dyrere prisklasse - hansker, slåbrok, parfyme, fint skjerf, smykke, sokker, eller liknende.

Anonymkode: 676b6...6a2

• Liker 2
Skrevet
På 13. desember 2016 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Umiddelbart vil jeg si at det høres altfor mye ut å bruke 1000-1500 kroner på en gave til foreldrene dine! Forøvrig: Hvis Egon er favorittrestauranten, så er de nok ikke så mat- og vininteresserte, så det kan du kanskje glemme. Ville foreslå noe til et par hundrelapper, for eksempel kinobilletter, en film, en ekstra god håndkrem, et brettspill, en hyttebok /gjestebok, en kalender med bilder av deg og eventuelle søsken, god kaffe, eventuelt i dyrere prisklasse - hansker, slåbrok, parfyme, fint skjerf, smykke, sokker, eller liknende.

Anonymkode: 676b6...6a2

Tusen takk for svar, var veldig nyttig!

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg finner ikke juletråden min, som er opprettet i august. Noen som kan hjelpe?

Anonymkode: 80673...7ea

Skrevet

Fant den :nisse::mynona:

Skrevet
På 12.12.2016 den 0.18, JentefraArendal skrev:

Hei:-) Har dere noen julegavetips til foreldre? De har alt de trenger, og skal ikke bruke så mye, mellom 1000-1500 kroner. Noe i den prisklassen gøy å få som foreldre, og "nyttig"? Usikker på om jeg skal kjøpe fellesgave, eller hver sin. Hva tenker dere?

For en 14-åring er vel det en ganske dyr gave å gi bort? De fleste voksne jeg kjenner gir mindre enn det. Hva ga du dem i fjor?

Anonymkode: fbf5e...f83

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en 14-åring er vel det en ganske dyr gave å gi bort? De fleste voksne jeg kjenner gir mindre enn det. Hva ga du dem i fjor?

Anonymkode: fbf5e...f83

Tråden ER fra i fjor ;-)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, gobbledigook skrev:

Tråden ER fra i fjor ;-)

:nisse: Min feil, da det var jeg som dro opp tråden da jeg var på leting etter min tråd. Sorry :tree:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...