Gå til innhold

Ringenes Herre eller Game of Thrones

34343434343434343434  

54 stemmer

1. 1. 3434343434343434343434

• Ringenes Herre
      23
    • Game of Thornes
      17
    • Liker begge like godt
      11
    • Synes begge er gørr kjedelig
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Wrayburn
Skrevet

Hvilken synes du er best. Ringenes Herre eller Game of Thornes ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Wrayburn
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Du da ts?

Ringenes Herre

Skrevet

Game of thrones!

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, RompeRusk skrev:

Game of thrones!

Riktig! :opplyser:

Skrevet

Begge deler kan nytes. Magien er vel best til stede i ringenes hærre mens game of thrones har 100vis av timer med knall underholdning av ypperste kvalitet.

Skrevet

GoT.
Men liker begge deler. :)

Skrevet

Dette er helligbrøde å sammenligne. GOT er dritt i forhold til LOTR.

Anonymkode: 966e5...6be

• Liker 3
Skrevet

Jeg må si Ringenes Herre. GoT er fantastisk, men for meg trekker det ned at den er så brutal.

Skrevet

Det kommer helt an på dagsformen min, men må vel bli GOT siden det enda er noe som er i produksjon og jeg er superspent på hva som kommer til å skje videre :D 

• Liker 1
Skrevet

De har jo egentlig veldig lite til felles, men jeg foretrekker magien over politikken.

• Liker 1
Skrevet

Samme her, Ringenes herre! Men Tolkiens verk er jo, ja akkurat det, et verk, og av en helt annen klasse. Og filmene klart så vidt å føre arven han la igjen videre.

Jeg har ikke klart å følge med på Game of Thrones, først pga. reising så det var naturlig, men så satte jeg med ned i forsøk på å se i ettertid, men da merker jeg at jeg bare ble kvalm. Det er så mye syyke karakterer i denne serien, og grusomt mye vold. Jeg har studert og egenstudert mye om film tilbake i tid, og får dermed problemer fordi jeg kan å se endel ekstra bak fasaden. Og det er skummel programmering av folket altså (som så mye annet i hverdagen vår..), og selv om jeg synes det er mange tv-serier som er interessante, så er det mange inkludert Game of Thrones som er så gjennomsyret av sublime meldinger at det gir meg frysninger langt inn i beinmargen. Trodde internett skulle føre til mindre programmering, at folket ville våkne og se, kjenne, slutte å leve som sauer. VÅKN OPP!! 

Anonymkode: 85628...750

Skrevet

Sovnet under alle Ringenes Herre-filmene, sier vel det meste.

Skrevet (endret)

Er vel ikke mulig å sammenligne LOTR og GoT..? Det ene er en fantasytrilogi av eksepsjonell karakter, skrevet av en mann som la livet sitt i arbeidet. Det andre er en underholdende dramaserie, med overhode ingen rot i fantasysjangeren. Det blir som å sammenligne The Wire og Miami Vice.

Endret av bopera
Gjest Eugene Wrayburn
Skrevet
9 minutter siden, Leifern skrev:

Sovnet under alle Ringenes Herre-filmene, sier vel det meste.

Ja at det forteller meg at du har dårlig smak og ikke forstår sanne mesterverk.

Selv om bøkene er langt bedre en filmene.

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Melchior skrev:

Ja at det forteller meg at du har dårlig smak og ikke forstår sanne mesterverk.

Selv om bøkene er langt bedre en filmene.

Har du?

Gjest Eugene Wrayburn
Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Har du?

Har hva da ?

God smak og forstår meg på sanne mesterverk

klart jeg har god smak og forstår meg på sanne mesterverk. Om det jeg mener er god smak og mesterverk er det samme som andre mener er god smak og mesterverk er en annen historie.

Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, Melchior skrev:

Har hva da ?

God smak og forstår meg på sanne mesterverk

klart jeg har god smak og forstår meg på sanne mesterverk. Om det jeg mener er god smak og mesterverk er det samme som andre mener er god smak og mesterverk er en annen historie.

Har du lest bøkene?

Gjest Eugene Wrayburn
Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Har du lest bøkene?

Ja jeg har lest bøkene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...