Gå til innhold

Fuckboy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en gutt på tinder tidlig i april/mai i år, vi bodde på forskjellige steder men møttes ofte på en utplass en annen plass der han bodde  hvor jeg pleide å dra me venner. Jeg flyttet etterhvert til denne byen for å gå på skole, og vi hang mye ilag. Vi kjørte ofte turer og han var på besøk og meg, og jeg sov oss han uten at vi hadde sex flere ganger. Jeg ville liksom ikke ha sex med han med det første vist dere skjønner, men nå sist helg hadde vi planlagt at jeg skulle sove oss han, jeg dro hjem til han og vi hadde sex men han " kastet" meg ut etterpå...... Vi har vært veldig åpen til hverandre, han har pratet mye om familien sin og slettet tindern sin, og ble sur når jeg fortsatt hadde det. Poenget mitt er vel at han brukte 8.måneder for å få meg i seng når han kunne tatt en hvem som helst annen? De fleste vennene mine sier at han ikke er fuckboy, men at han ville tøffe seg for vennene sine me å drite i meg. Og at de selv har blittt " dumpa" med en gang vist de ikke ville ha sex første gangen, da fant de heller noen andre å ha sex med engang enn å bruke tid på den samme jenta. Er egentlig ikke lei meg med tanke på at jeg har avvist han flere måneder før jeg hadde sex med han, og siden han aldri ga meg opp. Er mer forvirret egentlig. :fnise: 

Anonymkode: ba151...819

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...