Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 leter etter trance sanger med kvinnelig vokalist. Digger sånne sanger. Kan noen hjelpe meg med å finner flere..her er eksempler på hva jeg mener: Kate ryan foggy - come into my dreams Jessy- look at me now da buzz, reset, infinity tess- the second you sleep
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 Lasgo - Something Lasgo - Alone Ian van dahl - I cant let you go (alt av ian van dahl egentlig) Dj Silver
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 åhh..takker! lasgo- something har jeg lett etter kjempelenge, visste bare ikke hvem som hadde sangen. =) kom gjerne med flere forslag..appriciate
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 DJ Encore feat. Engelina! (Spes. High on life).
~Viva~ Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Noemi - In My Dreams Tukan - Light a Rainbow Zippora - See The Sun 7th Sense - Angel Eyes Si fra om du trenger mer!
Fat Sally Lee Skrevet 11. desember 2004 #7 Skrevet 11. desember 2004 Groove coverage har laget trance-covere av en masse kjente sanger. Kvinnelig vokalist
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 Angel city - do you know Dj Sammy - sunlight Marly - you never know. Hvis du liker house, så er denne heelt super: Michael Gray - the weekend Det er de jeg kommer på nå i farten, men har flere hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå