Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere år hvor rød julepynt har vært litt umoderne ser man nå mer rødt i butikkene enn det har vært på lenge. Selv om hvitt, gull og sølv er veldig fint,  synes jeg det er litt fint at rødt er tilbake. Bare det ikke blir for mye. Hva synes dere? 

Anonymkode: 93e2a...d50

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint med rødt til jul. Rød er jo julefargen :)

Anonymkode: af456...ec5

• Liker 3
Gjest Loffeliten
Skrevet

Har rødt vært borte, altså - jeg liker rødt til jul, jeg. 

Skrevet

Liker alle fargene eg, men har nok mest rødt, hvitt og lilla egentlig, med innslag av grått, blått og gull.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Loffeliten skrev:

Har rødt vært borte, altså - jeg liker rødt til jul, jeg. 

Har vært lite av det i butikker og interiørblogger de siste årene. Men hjemme hos folk brukes jo selvsagt pynten om igjen år etter år. Kanskje med innslag av noe nytt. 

Anonymkode: 93e2a...d50

• Liker 1
Skrevet

For meg er julepynt minner om tidligere år, og jeg syns rødt er koselig til jul. Men så er nå jeg en sånn tulling som syns det er koselig at mora mi drar frem de rammeskjeve nissene jeg lagde som barn også.  Det tristeste jeg ser, er slike farge-koordinerte og ekstremt gjennomførte julepynta hus, som like gjerne kunne vært fra en katalog, gjerne kun i sølv og hvitt.

• Liker 6
Skrevet

Bryr meg lite om juletrender, rødt og gull har alltid vært inn i min bok. :)

Anonymkode: 2534c...9aa

• Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva som regnes som moderne/umoderne. Rødt har alltid vært julefarge for meg. For å være ærlig synes jeg folk flest har altfor kjedelige og fargeløse hjem, det er grått og hvitt så langt øyet kan se og ingenting annet, så det var på tide at det kom litt farge "på moten" for de som bryr seg om det.

• Liker 4
Skrevet

Er ikke veldig glad i rødt generelt, men synes det må være litt rødt til jul. Får ikke julestemning at "perfekt interiørblad jul" Har noen røde duker, nisser og små detaljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...