Gå til innhold

Ett spørsmål til gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne du hatt sex med en jente flere ganger over flere måneder hvis du ikke hadde funnet henne attraktiv?

Anonymkode: 9c56e...34c

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Wrayburn
Skrevet

Nei

Jeg har bare sex med kvinner jeg synes er attraktive. 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Ons. Ja. Over lang tid som forhold eller knullevenn. Nei. 

Skrevet

Ja, hvis med "attraktiv" så mener du ok utseende, ikke en appellerende personlighet.

Anonymkode: ef5d5...8fb

Skrevet

Tre ganske like svar. 

Hva tenker dere om å bli sammen med ei jente dere bare har noe seksuelt med? 

Som dere sikkert har skjønt, så ligger jeg med en gutt jeg liker veldig godt, men det er bare sex, og vi møtes aldri for noe annet. Hva kan jeg gjøre for at vi kan bli bedre kjent og begynne å bli seriøse? 

Gjest RealWildOne
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du hatt sex med en jente flere ganger over flere måneder hvis du ikke hadde funnet henne attraktiv?

Nei!

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre ganske like svar. 

Som dere sikkert har skjønt, så ligger jeg med en gutt jeg liker veldig godt, men det er bare sex, og vi møtes aldri for noe annet. Hva kan jeg gjøre for at vi kan bli bedre kjent og begynne å bli seriøse? 

Sover han over? La en puledate tilfeldigvis bli en middags- og puledate? :) Start smått og forsiktig.

Gjest Overrasket
Skrevet

Nå er jeg ikke gutt da (men mann), men jeg kunne ikke hatt sex en neste gang med noen jeg ikke synes er attraktiv. 

Skrevet

Seksuelt attraktivt eller sånn, attraktivt som i: ville ikke tatt trappene isteden for heisen hvis hun var i heisen? Hvis du mener den første så nei. Men jeg kan ha sex over tid med jenter jeg ikke kan fordra sånn ellers. 

Sex blir bedre dersom man misliker hverandre, merkelig nok. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre ganske like svar. 

Absolutt ingenting. Dette er helt dødfødt.

Han får alt han vil ha av deg uten forpliktelser, hvorfor i all verden skal han nå plutselig ville ha noe mer?

Du får ta lærdom av dette til en annen gang.

Anonymkode: 6fcce...1b5

Skrevet

jepp.. som en knullekompis .. ja..

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre ganske like svar. 

Slutt å møte ham for sex. Vil han se deg, si at dere kan møtes for lunch (eller noe annet som automatisk betyr "ikke sex").

Er han ikke interessert i det, så har du svaret ditt.

Anonymkode: ef5d5...8fb

• Liker 2
Skrevet

Vær ærlig: "Beklager jeg vil ha forhold, ikke bare sex" neste gang han bootycaller deg..

Anonymkode: 05e2c...0a3

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på om det utvikler seg en annen type tiltrekning i tillegg til bare seksuelt.

Skrevet
12 timer siden, eksentrisk skrev:

Sover han over? La en puledate tilfeldigvis bli en middags- og puledate? :) Start smått og forsiktig.

Vi sover alltid over, ja. Hender også han har spurt om jeg vil ha mat, men jeg har sagt nei. Vi ser også på film sammen. Jeg er nok ganske avvisende overfor han, fordi jeg vil ikke gi han inntrykk av at jeg liker han,  hvis han ikke liker meg. Da gjør det ikke så vondt å bli såret. 

Vi snakker ikke så mye, men bare litt om jobb, skole, hverdag. 

Noen ganger føler jeg at han overhodet ikke bryr seg, mens andre ganger føler jeg at han er interessert. Han er nok ikke det, men vanskelig å vite.. 

vet at han liker jenter som har samme type utseende som meg (hårfarge og øyenfarge), fordi eksen hans hadde det. 

Han tar aldri kontakt bare for å snakke, så jeg har vel egentlig svaret mitt.

Skrevet
5 timer siden, jabx skrev:

Det kommer an på om det utvikler seg en annen type tiltrekning i tillegg til bare seksuelt.

Ja, hvordan kan jeg få han til å like meg mer enn bare for sex?

Skrevet

Synes egentlig ikke sexen vi har er så sykt bra heller, haha. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre ganske like svar. 

Antagelig så er han ikke interessert i noe seriøst med deg dersom dere kun møtes for sex. 

Hvis jeg liker en jente og kunne tenkt meg noe mer med henne så spør jeg om hun vil finne på noe som ikke er sengerelatert også. Dersom dere har holdt på slik lenge, med bare sex, er nok sannsynligheten for at han vil bli seriøs med deg enda mindre. Men for all del, bare spør han da vel? Om dere drar ut for å spise f.eks så blir dere jo nødt til å prate om noe som ikke er sexrelatert. Da finner du fort ut hva han vil. 

Anonymkode: e5082...5c7

Skrevet

Nei., må ha følelser for jenter jeg har sex med 

Skrevet

Noen skrev at han ikke vil være interessert i noe mer, fordi han allerede får sex. Men jeg får jo akkurat det samme som han, og er fortsatt interessert i noe mer. Det er vel ikke sånn at ingen gutter ønsker seg et forhold? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...