AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Han jeg har vært på 5 supre dater med (gått ganske fort frem) møtte eksen i går på det årlige ballet for deres årskull. Dette vet jeg fordi jeg så bilder. Har ikke hørt noe fra han i dag, første dagen uten noen form for kontakt. Han gir absolutt uttrykk at han liker meg veldig godt. På grunn av noen tidligere dårlige erfaringer fikk jeg en litt dårlig følelse da jeg så han også hadde likt profilbildet eksen la ut av seg selv fra kvelden i går. Det er 4 år siden forholdet tok slutt, men jeg og han har ikke snakket noe om tidligere forhold overhodet. Men det blir sikkert naturlig å nevne det snart. Hva tenker dere, bør jeg være bekymret? Jeg føler det er alt for tidlig å ta opp dette med han, og mest sannsynlig ligger det ingenting i det. Hadde de ønsket å bli sammen igjen har de hatt 4 år på seg og for meg ser det ut til at de har hatt litt kontakt jevnlig. Anonymkode: fefa1...e2d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Skjønner følelsen, men siden dere er såpass i startfasen må du egentlig bare stole på at han er ferdig med henne og det går rett vei. Gjør det ikke det, vet du det vel snart nok. Hvordan vet du at hun er eksen, har han pratet om henne? Anonymkode: 85f42...4b1 2
JenniferA Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg har vært på 5 supre dater med (gått ganske fort frem) møtte eksen i går på det årlige ballet for deres årskull. Dette vet jeg fordi jeg så bilder. Har ikke hørt noe fra han i dag, første dagen uten noen form for kontakt. Han gir absolutt uttrykk at han liker meg veldig godt. På grunn av noen tidligere dårlige erfaringer fikk jeg en litt dårlig følelse da jeg så han også hadde likt profilbildet eksen la ut av seg selv fra kvelden i går. Det er 4 år siden forholdet tok slutt, men jeg og han har ikke snakket noe om tidligere forhold overhodet. Men det blir sikkert naturlig å nevne det snart. Hva tenker dere, bør jeg være bekymret? Jeg føler det er alt for tidlig å ta opp dette med han, og mest sannsynlig ligger det ingenting i det. Hadde de ønsket å bli sammen igjen har de hatt 4 år på seg og for meg ser det ut til at de har hatt litt kontakt jevnlig. Anonymkode: fefa1...e2d Jeg er noe skeptisk.Dersom han ikke hører ifra seg, så tenker jeg at det tar en negativ retning for deg. Du får se om han tar kontakt. Jeg har vært i en situasjon der jeg hadde en mann i livet mitt, som møtte eksen iblant. Jeg hadde ingenting jeg skulle sagt om treffene deres. Han sa at dersom jeg ikke aksepterte at de traff hveandre over flere kopper med kaffe, i det han var på besøk på hjemstedet sitt, så kunne jeg glemme han, for eksen var den siste han ville miste. Jeg aksepterte det, men tilslutt ble jeg dumpet, og forvirret av det for jeg vet enda ikke hvorfor jeg ble dumpet. Vil aldri blande meg inn i hvilke som helst eksesituasjon igjen. Magefølelsen min sa at det var dumt å blande seg inn i den situasjonen, og at jeg kom til å bli såret av det. Jeg ble dumpet tilslutt. Man er lykkeligere uten slike problemer . Dersom han trykker "likes" på hennes bilder, og virker opptatt av henne, så ville jeg bare gått, for uansett om han vil ha henne eller ikke, så virker det som om han ikke tenker så mye på dine følelser med å holde på sånn. Da virker det som om han tillater seg selv til det fordi han ikke er interessert nok i deg. Endret 11. desember 2016 av JenniferA 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner følelsen, men siden dere er såpass i startfasen må du egentlig bare stole på at han er ferdig med henne og det går rett vei. Gjør det ikke det, vet du det vel snart nok. Hvordan vet du at hun er eksen, har han pratet om henne? Anonymkode: 85f42...4b1 Du har rett i det, møtte han for 2 og en halv uke siden bare. De to har tydeligvis gått på skole sammen tidligere, så er derfor de sees hvert år på dette ballet. Vi har ikke snakker om ekser i det hele tatt enda, men hun er fortsatt tagget i et profilparbilde av dem for mange år tilbake. Er han som ikke har slettet, men han har veeeldig mye gammelt Anonymkode: fefa1...e2d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Vi skal forresten møtes igjen på tirsdag. Hans initiativ etter at han ringte meg på lørdag rett før ballet. Så er bare i dag jeg ikke har hørt noe, er egentlig helt helt sikker på at jeg hører fra han senest i morgen om ikke i kveld Anonymkode: fefa1...e2d
JenniferA Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal forresten møtes igjen på tirsdag. Hans initiativ etter at han ringte meg på lørdag rett før ballet. Så er bare i dag jeg ikke har hørt noe, er egentlig helt helt sikker på at jeg hører fra han senest i morgen om ikke i kveld Anonymkode: fefa1...e2d Forstår usikkerheten. Jeg var også usikker da min tidligere kjæreste/ date traff eksen sin. Dersom han ble stille, så ble jeg veldig usikker. Kjedelig situasjon. : og spesiellt kjedelig er det når du har følelser for han, og går å venter. Endret 11. desember 2016 av JenniferA
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 11 minutter siden, JenniferA skrev: Jeg er noe skeptisk.Dersom han ikke hører ifra seg, så tenker jeg at det tar en negativ retning for deg. Du får se om han tar kontakt. Jeg har vært i en situasjon der jeg hadde en mann i livet mitt, som møtte eksen iblant. Jeg hadde ingenting jeg skulle sagt om treffene deres. Han sa at dersom jeg ikke aksepterte at de traff hveandre over flere kopper med kaffe, i det han var på besøk på hjemstedet sitt, så kunne jeg glemme han, for eksen var den siste han ville miste. Jeg aksepterte det, men tilslutt ble jeg dumpet, og forvirret av det for jeg vet enda ikke hvorfor jeg ble dumpet. Vil aldri blande meg inn i hvilke som helst eksesituasjon igjen. Magefølelsen min sa at det var dumt å blande seg inn i den situasjonen, og at jeg kom til å bli såret av det. Jeg ble dumpet tilslutt. Man er lykkeligere uten slike problemer . Dersom han trykker "likes" på hennes bilder, og virker opptatt av henne, så ville jeg bare gått, for uansett om han vil ha henne eller ikke, så virker det som om han ikke tenker så mye på dine følelser med å holde på sånn. Da virker det som om han tillater seg selv til det fordi han ikke er interessert nok i deg. Men dette er jo en annen situasjon. Sier en mann noe slikt, burde varsellampene blinke med en gang. TS' date traff eksen som del av et arrangement de begge skulle på, ikke fordi han aktivt har oppsøkt kontakt. Selvsagt finnes det en mulighet for at han fortsatt har følelser for henne, men det er ikke noen informasjon som tyder på det (ennå). Anonymkode: 85f42...4b1 4
JenniferA Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men dette er jo en annen situasjon. Sier en mann noe slikt, burde varsellampene blinke med en gang. TS' date traff eksen som del av et arrangement de begge skulle på, ikke fordi han aktivt har oppsøkt kontakt. Selvsagt finnes det en mulighet for at han fortsatt har følelser for henne, men det er ikke noen informasjon som tyder på det (ennå). Anonymkode: 85f42...4b1 Du har helt rett: Det er en mye verre situasjon som jeg var i ( jeg var en idiot mot meg selv) , og en slik situasjon aksepterer jeg aldri igjen. Trådstarters situasjon er en helt annen situasjon, så dersom jeg var trådstarter så ville jeg ha sett det ann . Hvem tok kontakt sist av dere, trådstarter? Endret 11. desember 2016 av JenniferA
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men dette er jo en annen situasjon. Sier en mann noe slikt, burde varsellampene blinke med en gang. TS' date traff eksen som del av et arrangement de begge skulle på, ikke fordi han aktivt har oppsøkt kontakt. Selvsagt finnes det en mulighet for at han fortsatt har følelser for henne, men det er ikke noen informasjon som tyder på det (ennå). Anonymkode: 85f42...4b1 Nettopp, takk! Så vidt jeg vet har de veldig mange felles venner og er i samme miljø. Får bare se hva som skjer, er jo veldig i startfasen Anonymkode: fefa1...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #10 Skrevet 11. desember 2016 1 minutt siden, JenniferA skrev: Du har helt rett: Det er en mye verre situasjon som jeg var i ( jeg var en idiot mot meg selv) , og en slik situasjon aksepterer jeg aldri igjen. Trådstarters situasjon er en helt annen situasjon, så dersom jeg var trådstarter så ville jeg ha sett det ann . Hvem tok kontakt sist av dere, trådstarter? Takk Han ringte meg på lørdag (rett før ballet) for en hyggelig prat og for å spørre meg om jeg ville sees nå på tirsdag. Det sa jeg ja til. Han har tatt kontakt alle dager ellers når jeg ikke har gitt lyd fra meg. Vil si han har vært mer på en meg, men det er ganske jevnt Anonymkode: fefa1...e2d 1
JenniferA Skrevet 11. desember 2016 #11 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Han ringte meg på lørdag (rett før ballet) for en hyggelig prat og for å spørre meg om jeg ville sees nå på tirsdag. Det sa jeg ja til. Han har tatt kontakt alle dager ellers når jeg ikke har gitt lyd fra meg. Vil si han har vært mer på en meg, men det er ganske jevnt Anonymkode: fefa1...e2d Da ville jeg ha skrevet en melding med disse ord: "gleder meg veldig til tirsdag" . Da sjekker du responsen hans Endret 11. desember 2016 av JenniferA
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #12 Skrevet 11. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Han ringte meg på lørdag (rett før ballet) for en hyggelig prat og for å spørre meg om jeg ville sees nå på tirsdag. Det sa jeg ja til. Han har tatt kontakt alle dager ellers når jeg ikke har gitt lyd fra meg. Vil si han har vært mer på en meg, men det er ganske jevnt Anonymkode: fefa1...e2d Hvis du ikke hører noe i løpet av morgendagen ville jeg bare sendt en sms på kvelden og spurt om "vi fortsatt skal treffes imorgen ". Det er vanlig å ta en liten ekstra sjekk dersom det går noen dager før treff, bare for å sørge for at ingenting har endret seg eller har glemt det. Anonymkode: 85f42...4b1 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #13 Skrevet 11. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke hører noe i løpet av morgendagen ville jeg bare sendt en sms på kvelden og spurt om "vi fortsatt skal treffes imorgen ". Det er vanlig å ta en liten ekstra sjekk dersom det går noen dager før treff, bare for å sørge for at ingenting har endret seg eller har glemt det. Anonymkode: 85f42...4b1 Ja, tenker å gjøre det TS Anonymkode: fefa1...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #14 Skrevet 11. desember 2016 Fortell om han svarer! Følger Anonymkode: 46fe8...3a8 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #15 Skrevet 11. desember 2016 Skal gjøre det! TS Anonymkode: fefa1...e2d 1
JenniferA Skrevet 11. desember 2016 #16 Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fortell om han svarer! Følger Anonymkode: 46fe8...3a8 Jeg følger også :). Spennende! 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #17 Skrevet 12. desember 2016 Håper det ordner seg! Startfasen er jo den aller verste og mest usikre tiden, og man må bare klare å ha is i magen. Det aller beste du kan gjøre er å nyte tiden dere tilbringer sammen. Anonymkode: 89468...3f4 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #18 Skrevet 12. desember 2016 noe svar? Anonymkode: 46fe8...3a8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #19 Skrevet 12. desember 2016 Nå har jeg fått svar! Sendte han en melding om han fortsatt var klar for å treffes i morgen. 5 min etter ringte han meg og alt var som vanlig, så da skal vi sees i morgen det hadde visst blitt en sen kveld lørdag da han var på dette ball arrangementet, med nasch hos han til kl 07.30 ikke det jeg ønsket aller mest å høre, men men! Glad vi skal sees i morgen og må bare tro det beste. Han har jo ikke enda gitt meg noen ordentlig grunn til å tro noe annet. Som anonym sier over her, så er det helt i startfasen og den kan være ganske usikker merker jeg hehe! Men har egentlig en bra følelse, så krysser fingrene og takk til dere som følger! Anonymkode: fefa1...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå