Gå til innhold

Hvilken arm har du klokken på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg den på høyre arm. Rett og slett fordi det føles helt unaturlig for meg å ha den på venstre. Er høyrehendt, men har hørt at det er mest vanlig å ha klokken på venstre når man er høyrehendt, og har fått mange spørsmål om hvorfor jeg har klokken på "feil" arm... hva er egentlig mest vanlig? Hvilken arm har du klokken på?

Anonymkode: 774d7...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er høyrehendt, men syns det er mer naturlig å ha klokka på venstre. Føler det blir lettere å se hva klokka er om jeg har den på venstre. Har ikke peiling på hvorfor.

Anonymkode: 238aa...221

Skrevet

Er høyrehendt og har klokken på venstre, som vel er normalen. Men er jo ikke akkurat noe folk bør henge seg opp i om man velger noe annet :) ser ellers til min forbauselse at stadig færre går uten klokke, siden de har mobilen. Jeg orker i hvert fall ikke ha mobilen i hånda hele tiden, og er helt avhengig av armbåndsur.

Anonymkode: af4ec...adb

Skrevet

Venstre. Den første perioden var klokken på høyre, men klokken ble rett og slett i veien siden jeg er høyrehendt. :dry:

Skrevet

Så rart.. for meg er det både lettere å ta på klokken med venstre hånd, og det er lettere for meg å se hva klokken er på høyre.

Skrevet

Synes ikke den er i veien i det hele tatt, selvom jeg er høyrehendt.

Skrevet

Er høyrehendt, har den på høyre hånd.

Gjest Eugene Wrayburn
Skrevet

Har den på venstre hand. er høyrehendt.

For meg ville det vært totalt unaturlig å ha klokka på høyre handa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...